27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde hobigitar yazmıştı:hiç beğenmedim ben bunu daha güzel çalabiliyorum ama güzel bu şarkı çok güzel :D
megamusti - 4.03.2012 19:13:51
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde AMAZİNGUITAR yazmıştı:Kapo nedir acaba ?
atee - 4.03.2012 19:11:31
zeko45 - 4.03.2012 19:00:15
burakca - 4.03.2012 18:42:18
mosseyes - 4.03.2012 18:42:09
burakca - 4.03.2012 18:41:16
04 Mart 2012 Pazar tarihinde Emree1997 yazmıştı:Bide benimkini dinle ;)
megamusti - 4.03.2012 18:38:53
burakca - 4.03.2012 18:36:55
burakca - 4.03.2012 18:35:02
mosseyes - 4.03.2012 18:34:13
mosseyes - 4.03.2012 18:31:40
03 Mart 2012 Cumartesi tarihinde GaWa197 yazmıştı:bencede çok iyi olmuş tebrik ederim
yakuli - 4.03.2012 18:20:28