Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [ 3777 ]  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784] 
Demolar - İsyan
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde hobigitar yazmıştı:
hiç beğenmedim ben bunu daha güzel çalabiliyorum ama güzel bu şarkı çok güzel :D
Amatör Demolar kaydında kayıt yok arkadaşım. Eğer kaydını koyarsan daha güzel çaldığını ispat edersin. Yorumun için sağol.


megamusti - 4.03.2012 19:13:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde AMAZİNGUITAR yazmıştı:
Kapo nedir acaba ?
niye sen vampirmisin gardaş???


atee - 4.03.2012 19:11:31

Demolar - Haluk Levent - Ankara
sesin iyiymiş senin benimki kötü ya :D


zeko45 - 4.03.2012 19:00:15

Demolar - Kahpe diller
olumlu/olumsuz yorumlar bekliyorum


burakca - 4.03.2012 18:42:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kara Kaş Gözleri  - AKOR
G# yerine C# A F#m doğru akor sanırım....


mosseyes - 4.03.2012 18:42:09

Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
orjinalden daha zevkli elinize sağlık


burakca - 4.03.2012 18:41:16

Demolar - İsyan
04 Mart 2012 Pazar tarihinde Emree1997 yazmıştı:
Bide benimkini dinle ;)
Dinledim dostum.Sende benim gibi uzatarak söylemişsin. Emeğine sağlık. Senden de yorum alsam fena olmaz :)


megamusti - 4.03.2012 18:38:53

Demolar - "meltem gibi " düet ... emilia-big big world...
bence harikasınız


burakca - 4.03.2012 18:36:55

akorların sesle alakası yok pardon ama kulak yok :S


burakca - 4.03.2012 18:35:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kara Kaş Gözlerin Elmas  ver 2 - AKOR
D yerine dm de geliyorr


mosseyes - 4.03.2012 18:34:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kara Kaş Gözlerin Elmas  ver 2 - AKOR
D yerine A gelirse iyi olurrrrr


mosseyes - 4.03.2012 18:31:40

Demolar - Nev - Zor
03 Mart 2012 Cumartesi tarihinde GaWa197 yazmıştı:
bencede çok iyi olmuş tebrik ederim
Teşekkür ederim


yakuli - 4.03.2012 18:20:28

Sayfalar:  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [ 3777 ]  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784] 

Anket
camelsoft soruyor:
Akustik gitar için en uygun pena kalınlığı? (Ritim de kullanmak için)











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.