Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780]  [ 3781 ]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [3788] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  ver 5 - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
ORAYA UYDURABİLECEĞİN EN İYİ AKOR cadd9 OLMUŞ HELAL OLSUN VALLA SEN BU İŞİ BİLİYORSUN :)
saol dostum eyvallah


by_CEA - 4.03.2012 00:51:49

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (slow)
Temiz bi arpej var ve rahat çalmıssın,kısaca güzel :)


Zamazinqo - 4.03.2012 00:12:23

Demolar - Ruhum
aynn yha senin ses falan süper gitarda bi okadar iyi bence profesyonel bişeler düşün yani her kafede rahatlıkla iş bulursun :D


zaqzaq331 - 4.03.2012 00:11:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  ver 5 - AKOR
ORAYA UYDURABİLECEĞİN EN İYİ AKOR cadd9 OLMUŞ HELAL OLSUN VALLA SEN BU İŞİ BİLİYORSUN :)


m_turkmen_78 - 4.03.2012 00:07:26

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
Em Am G F Em
Sevdanın ateşiyle ben bir daha yanmayacaktım
Em Am G F Em
Gözüm sende gönlüm sende Böyle kör olmayacaktım
Am G F Dm
Sonra dönüp kendime lanet edip kızmayacaktım
Em F Dm Em
Aşk bende sen ellerde hayat geçmez


Em
gözlerimde gece oldu
Em Em Dm F G Am
Ne sevdi, ne unuttu öylece bir yolda koydu
Am G
Son aşkımsın demişti, sonum oldu
F Em Dm Em
Bundan sonra ona dönemem artık

Em Am G F Em
Sende seveceksin elbet, belki bugün belki yarın
Em Am G F Em
Hayat hesabını sorar yanına kalmaz ahlarım
Am G F Dm
Hızlı koştum peşinden çok yoruldum sendin insafsız
Em F Dm Em
Bir daha inanmak yok sana artık


cao_boy - 4.03.2012 00:05:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  ver 4 - AKOR
E YANİ SONUÇTA KAPO 5 E KADAR GELMİŞSİN YER KALMAMIŞ :) ELLERİNE SAĞLIK DOSTUM YİNEDE GÜZEL. SADECE G AKORU BİRAZ TİZ KAÇIYOR GİBİ GELDİ :)


m_turkmen_78 - 4.03.2012 00:03:40

ASIL MÜZİKTEN ANLAMAYAN BİRİ VARSA YAZDIĞIM YORUMU ANLAMAYAN KİŞİDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. KÖTÜ DEĞİL İYİ BİR YORUM YAPMIŞTIM ANCAK MÜZİSYEN DEDİĞİN ELEŞTİRİLERE KARŞI ÇIKMADAN HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYE AÇIK OLMALIDIR; TABİ MÜZİKTEN ANLIYORSA !


m_turkmen_78 - 4.03.2012 00:00:37

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
teşekkür ediyorum arkadaşlar güzel yorumlarınız için..


cao_boy - 3.03.2012 23:52:20

Anketler - Sizce bir okul konserinde akustik bir gitarla hangi şarkı beğenilmek üzere sololanmalıdır? :D:D
:) Nothing Elsse Metters galiba böyleydi metalica :) Eğer çalarsan alkış kıyamet.


gitarist67e - 3.03.2012 23:31:41

Demolar - Benim Bestem
dandik biraz


ahmedy00 - 3.03.2012 23:18:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Ergün - Taşıdığım Kadar Varsın  - AKOR
olmamıs


Mustafa66 - 3.03.2012 22:37:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Sevgilim  ver 4 - AKOR
G# HARİÇ GÜZEL EMEĞİNE SAĞLIK


m_turkmen_78 - 3.03.2012 22:24:19

Sayfalar:  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780]  [ 3781 ]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [3788] 

Anket
gokeren13 soruyor:
Gitar Çalıyorum Çünkü....










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.