02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:O Gm yi Oraya Koymayı Nasıl becerdin. ??
mcrafi - 3.03.2012 07:49:33
mcrafi - 3.03.2012 07:48:50
burakca - 3.03.2012 02:56:58
burakca - 3.03.2012 02:29:56
quitar_ibrahim - 3.03.2012 02:21:12
02 Mart 2012 Cuma tarihinde ALpTuG1 yazmıştı:Çok güzel söylemişssin agzına saglık :) biraz daha hızlı çalabılrdın nakaratı bence yine de çok güzel olmuş
mavez17 - 3.03.2012 02:16:05
LeDDeR - 3.03.2012 01:55:00
solokolik - 3.03.2012 01:40:54
Li Paris Man - 3.03.2012 01:24:26
ylomaz1 - 3.03.2012 01:11:28
bariscapt - 3.03.2012 00:52:21
golge_555 - 3.03.2012 00:32:26