Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [ 3794 ]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Rashit - Zor Günler  - AKOR
nakaratta sorun var biraz


faso fiso - 1.03.2012 22:51:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Veda Busesi  - AKOR
AKORLAR TAMAMEN YANLIŞ. TONLAR HİÇ UYMUYOR KAPO İLE HİÇ ALAKASI YOK


m_turkmen_78 - 1.03.2012 22:38:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Ölüm Işığa Uzanmış  - AKOR
B7 yi kullanın ölüm ışığa uzanmış derkende B yi


solokolik - 1.03.2012 22:37:06

yok kardeşim olur mu ne demek istediğini anladım aslında zamanı da ki aa ların fazla olduğunu fark ettim ama bi daha yapmak gelmedi içimden bir daha yapıp koycam çok teşekkür ederim eleştiri için:).


Li Paris Man - 1.03.2012 22:35:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Anlıyorsun Değil mi  - AKOR
arkadaşlar vals ritmi yani aay bu kadar


zaqzaq331 - 1.03.2012 22:33:20

Demolar - Anlıyorsun Değil Mi ?
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde zaqzaq331 yazmıştı:
süpersin dostum sen yha şu şarkının ritmini sölermisin rock mı alayamadım .
tamam buldum vals :D


zaqzaq331 - 1.03.2012 22:32:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  ver 2 - AKOR
güzel olmuş ortaqm


sekoyigit - 1.03.2012 22:31:55

Ben çok beğendim. tavsiyem "Country" tarzı müzikleri icra etmen. sesin gayet gider o müzik tarzına. Taylor Swift gibi sesin bence. bir de akustik gitara dönüş yapmalısın


gigli - 1.03.2012 22:29:29

Demolar - Anlıyorsun Değil Mi ?
süpersin dostum sen yha şu şarkının ritmini sölermisin rock mı alayamadım .


zaqzaq331 - 1.03.2012 22:27:13

Demolar - Fırat Tanış - Yani
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde bierk yazmıştı:
çok güzel olmuş sadece arpej yerine ritim atsan biraz daha hoş olurmuş kardeşim eline diline sağlık
eyvallah saolasın..


mavez17 - 1.03.2012 22:20:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 3 - AKOR
iyi olmuş tebrikler


solakgitarist97 - 1.03.2012 22:10:05

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
kardesm bütün koyduğun şarkılar güzel sesinde güzel çalışında bravo . bu şarkının akorlarını bilen varmı _? yazarsa sevinirim


MMÇÇ - 1.03.2012 22:09:45

Sayfalar:  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [ 3794 ]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801] 

Anket
agu_bugu soruyor:
Kaç Yıldır Gitar Çalıyorsunuz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.