rock&rock - 1.03.2012 18:45:57
patron1991 - 1.03.2012 18:20:22
samsunq41 - 1.03.2012 18:15:37
komando_74 - 1.03.2012 17:23:55
Keisuke - 1.03.2012 17:23:30
gitarist-man - 1.03.2012 17:22:37
gitarist-man - 1.03.2012 17:19:47
16 Şubat 2009 Pazartesi tarihinde Cuesta yazmıştı: C AMAşk herşeye değer GSeni seviyorum FSevmek suçsa eğer DM EMKabul ediyorum böyle mi olcak?
Feadina - 1.03.2012 17:10:01
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde gitaristt38 yazmıştı:Sesin güzelmiş kardeş.. Başarılarının devamını dilerem..
yakuli - 1.03.2012 17:03:42
orangeroom - 1.03.2012 16:47:44
paryoşa. - 1.03.2012 16:31:22
RomantiKK - 1.03.2012 16:19:25