Ahmetr055 - 29.02.2012 21:05:27
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde KemaListt yazmıştı:Gercekten Guzel oLmus ellerınıze SagLık..
tugce0616 - 29.02.2012 21:02:44
_ZiNDaN_ - 29.02.2012 20:30:55
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde SirronKcuhc yazmıştı:orjinal akordan çalsan daya iyidi
ßlueSouL - 29.02.2012 20:22:56
m_turkmen_78 - 29.02.2012 20:17:15
mawisis - 29.02.2012 20:04:22
m_turkmen_78 - 29.02.2012 19:57:50
12 Ağustos 2011 Cuma tarihinde Gitarist :D yazmıştı:August Rush'da güzel film.
egemen61 - 29.02.2012 19:56:34
İkilem2 - 29.02.2012 19:52:51
m_turkmen_78 - 29.02.2012 19:43:09
çılgın.gitarist - 29.02.2012 19:42:01
m_turkmen_78 - 29.02.2012 19:27:09