Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807]  [ 3808 ]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [3815] 
Demolar - Halil Sezai-Paramparça
Ağzına sağlık kardeşim gayet güzel


Mediterranean - 28.02.2012 22:30:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
Beyler akor geçiş sırası
Gm - Cm - D ( bareli )
Orjinal ton


TrueBlood - 28.02.2012 22:24:45

Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Çoğu Paramparça parçasına göre cok iyi ağzına sağlık kardeşim..
teşekkürler


ibrhmbybrt - 28.02.2012 22:19:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa  ver 2 - AKOR
28 Şubat 2012 Salı tarihinde n1dq yazmıştı:
ritimi söylermisiniz?
ritmi ben şarkının gidişine göre ayarlıyorum şarkıyı dinleyerek ritim belirlemeyi deneyebilirsin


by_CEA - 28.02.2012 22:12:15

Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde chosenwar yazmıştı:
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
gırıste rıtım gıtmese daha ıyı olablr mı ? /gayet ıyı
olabilir belki :D ben böyle daha iyi olabilir diye düşündüm :)
bi daha dusun o zaman derim neyse kolay gelsin :D


torbacısirin - 28.02.2012 22:08:11

Demolar - Duman-Balık
guzel hos da bu sarki sadece gitarla calininca zevk vermedi bana eline saglik yine de


torbacısirin - 28.02.2012 22:03:30

28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı:
bende onu söylüyorum zaten :) daha dik söyleyebilirsin bu şarkıyı ziyadesiyle yeter sesin bence :)
hmm teşekkürler anladım :)


sln06 - 28.02.2012 21:49:25

bende onu söylüyorum zaten :) daha dik söyleyebilirsin bu şarkıyı ziyadesiyle yeter sesin bence :)


Rst-7 - 28.02.2012 21:48:02

28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı:
sana öyle gelmemiş olabilir çünkü gayet rahat söylüyosun sıkıntı yok ama her zaman daha yukardan okumayı denemek daha hayırlıdır :)
bende pesten söyleyemem hep tizden söylerim ama değilmiymiş :)


sln06 - 28.02.2012 21:45:57

sana öyle gelmemiş olabilir çünkü gayet rahat söylüyosun sıkıntı yok ama her zaman daha yukardan okumayı denemek daha hayırlıdır :)


Rst-7 - 28.02.2012 21:44:05

28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı:
sesine çok düşük gelmiş, bu şarkıyı 3 perde yukardan söylesen nasıl olurdu acaba
bana öyle gelmemişti ama olabilir :)


sln06 - 28.02.2012 21:41:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Tanımadığım Ten  - AKOR
zeynel kılınçın öyle bir videosu yok


amedl! - 28.02.2012 21:39:33

Sayfalar:  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807]  [ 3808 ]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [3815] 

Anket
schweppes soruyor:
Müzik eğitimi aldınız mı?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.