|
|
Demolar - Halil Sezai-Paramparça
Ağzına sağlık kardeşim gayet güzel
Mediterranean - 28.02.2012 22:30:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
Beyler akor geçiş sırası Gm - Cm - D ( bareli ) Orjinal ton
TrueBlood - 28.02.2012 22:24:45
|
Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Çoğu Paramparça parçasına göre cok iyi ağzına sağlık kardeşim.. teşekkürler
ibrhmbybrt - 28.02.2012 22:19:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa ver 2 - AKOR
28 Şubat 2012 Salı tarihinde n1dq yazmıştı: ritimi söylermisiniz? ritmi ben şarkının gidişine göre ayarlıyorum şarkıyı dinleyerek ritim belirlemeyi deneyebilirsin
by_CEA - 28.02.2012 22:12:15
|
Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde chosenwar yazmıştı:
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı: gırıste rıtım gıtmese daha ıyı olablr mı ? /gayet ıyı olabilir belki :D ben böyle daha iyi olabilir diye düşündüm :) bi daha dusun o zaman derim neyse kolay gelsin :D
torbacısirin - 28.02.2012 22:08:11
|
Demolar - Duman-Balık
guzel hos da bu sarki sadece gitarla calininca zevk vermedi bana eline saglik yine de
torbacısirin - 28.02.2012 22:03:30
|
28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı: bende onu söylüyorum zaten :) daha dik söyleyebilirsin bu şarkıyı ziyadesiyle yeter sesin bence :) hmm teşekkürler anladım :)
sln06 - 28.02.2012 21:49:25
|
|
bende onu söylüyorum zaten :) daha dik söyleyebilirsin bu şarkıyı ziyadesiyle yeter sesin bence :)
Rst-7 - 28.02.2012 21:48:02
|
28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı: sana öyle gelmemiş olabilir çünkü gayet rahat söylüyosun sıkıntı yok ama her zaman daha yukardan okumayı denemek daha hayırlıdır :) bende pesten söyleyemem hep tizden söylerim ama değilmiymiş :)
sln06 - 28.02.2012 21:45:57
|
|
sana öyle gelmemiş olabilir çünkü gayet rahat söylüyosun sıkıntı yok ama her zaman daha yukardan okumayı denemek daha hayırlıdır :)
Rst-7 - 28.02.2012 21:44:05
|
28 Şubat 2012 Salı tarihinde Rst-7 yazmıştı: sesine çok düşük gelmiş, bu şarkıyı 3 perde yukardan söylesen nasıl olurdu acaba bana öyle gelmemişti ama olabilir :)
sln06 - 28.02.2012 21:41:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Tanımadığım Ten - AKOR
zeynel kılınçın öyle bir videosu yok
amedl! - 28.02.2012 21:39:33
|
|
|