|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - TAB
Tab doğrudur emin olun. Ortalama puan düşüklüğü kaymalardan dolayı kafası karışan arkadaşlardan kaynaklıdır. Ne yapalım sağlık olsun.. :/ Tab yazmayı ve okumayı artık hiç sevmeyen biriyim zaten. :)
ramazangun - 28.02.2012 13:42:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Görmemişim Duymamışım - TAB
Eksiksiz bence, teşekkürler. :)
ramazangun - 28.02.2012 13:39:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Aşk Yorgunu ver 2 - AKOR
Uyar :) beğenenlere teşekkürler.
ramazangun - 28.02.2012 13:38:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin ver 3 - AKOR
Sözleri alıntı yaptım, hatalar için kusura bakmayınız. Akorlar benim kulağıma göre eksiksiz.. Yorumlarız için ve beğenenlere teşekkürler. :)
ramazangun - 28.02.2012 13:35:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları ver 4 - AKOR
Evet, "Doğa için Çal" versiyonunu çıkartmıştım. :) teşekkürler. :)
Bu arada yakın akorlarla süslemeler her zaman güzeldir, neden olmasın? :)
ramazangun - 28.02.2012 13:32:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun - AKOR
Onur koç kim ya Cüneyt Tek varken lütfen gerekli akor ve tablar doğru insanların adı altında toplansın...
Ankara. - 28.02.2012 13:24:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bar - AKOR
Em C Bir kez daha görürsem eğer G D Em Kalbim sanki duracak gibi C Sesini bir kez duysam yeter G D Em C Dünyalar benim olur gibi…gibiii..
nakarat böyle olucak kaymıs yanlıssıkla akorlar tekrardan tesekkurler .... Oğuzhan Şahin
oguzhan10 - 28.02.2012 13:05:31
|
Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ibanezPRO yazmıştı: bence gayet güzel..ancak kafa sesine çalışman lazım..başarılar ve devamı :)
Teşekkürler de kafa sesi ne demek?benim müzik hakkında hiçbir bilgim yok notalar hakkında veya nota okuma vs. o tür bilgilere sahip değilim sadece iyi veya kötü gitar çalmasını biliyorum ve şarkıyı da içimde yaşayarak söylemeye çalışıyorum.Yardımcı olursanız neden bilgim olmayasın bu konularda:) teşekkürler düşünceleriniz için.:)
LeXTaLioN - 28.02.2012 12:57:56
|
|
15 dk içinde tüm demolarını dinledim..yaklaşık 3 oktavlık pürüzsüz bi sesin var..biraz ritim ve arpej çalışırsan ben albümünü alırım şahsen:)
ibanezPRO - 28.02.2012 12:48:35
|
|
şarkıyı bilmememe ramen cok beğendim:)
ibanezPRO - 28.02.2012 12:43:44
|
Demolar - Onur Yılmaz-Kol Düğmeleri
ya ekip cok saglam yada karaoke üstüne kayıt..eğer ilk ihtimal doğruysa tebrik ederim.çok başarılı.bi de klavye'yi yazmayı unutmuşsun:)
ibanezPRO - 28.02.2012 12:16:30
|
Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
kardeşim sözler yanlış olmuş , ritme de biraz kulak ver , iyi çalışmalar ...
resoxx - 28.02.2012 11:55:27
|
|
|