Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3806]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [ 3813 ]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - TAB
Tab doğrudur emin olun. Ortalama puan düşüklüğü kaymalardan dolayı kafası karışan arkadaşlardan kaynaklıdır. Ne yapalım sağlık olsun.. :/
Tab yazmayı ve okumayı artık hiç sevmeyen biriyim zaten. :)


ramazangun - 28.02.2012 13:42:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Görmemişim Duymamışım  - TAB
Eksiksiz bence, teşekkürler. :)


ramazangun - 28.02.2012 13:39:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Aşk Yorgunu  ver 2 - AKOR
Uyar :) beğenenlere teşekkürler.


ramazangun - 28.02.2012 13:38:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 3 - AKOR
Sözleri alıntı yaptım, hatalar için kusura bakmayınız.
Akorlar benim kulağıma göre eksiksiz.. Yorumlarız için ve beğenenlere teşekkürler. :)


ramazangun - 28.02.2012 13:35:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 4 - AKOR
Evet, "Doğa için Çal" versiyonunu çıkartmıştım. :) teşekkürler. :)

Bu arada yakın akorlarla süslemeler her zaman güzeldir, neden olmasın? :)


ramazangun - 28.02.2012 13:32:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
Onur koç kim ya Cüneyt Tek varken lütfen gerekli akor ve tablar doğru insanların adı altında toplansın...


Ankara. - 28.02.2012 13:24:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bar  - AKOR
Em C
Bir kez daha görürsem eğer
G D Em
Kalbim sanki duracak gibi
C
Sesini bir kez duysam yeter
G D Em C
Dünyalar benim olur gibi…gibiii..


nakarat böyle olucak kaymıs yanlıssıkla akorlar tekrardan tesekkurler .... Oğuzhan Şahin


oguzhan10 - 28.02.2012 13:05:31

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ibanezPRO yazmıştı:
bence gayet güzel..ancak kafa sesine çalışman lazım..başarılar ve devamı :)
Teşekkürler de kafa sesi ne demek?benim müzik hakkında hiçbir bilgim yok notalar hakkında veya nota okuma vs. o tür bilgilere sahip değilim sadece iyi veya kötü gitar çalmasını biliyorum ve şarkıyı da içimde yaşayarak söylemeye çalışıyorum.Yardımcı olursanız neden bilgim olmayasın bu konularda:) teşekkürler düşünceleriniz için.:)


LeXTaLioN - 28.02.2012 12:57:56

15 dk içinde tüm demolarını dinledim..yaklaşık 3 oktavlık pürüzsüz bi sesin var..biraz ritim ve arpej çalışırsan ben albümünü alırım şahsen:)


ibanezPRO - 28.02.2012 12:48:35

şarkıyı bilmememe ramen cok beğendim:)


ibanezPRO - 28.02.2012 12:43:44

Demolar - Onur Yılmaz-Kol Düğmeleri
ya ekip cok saglam yada karaoke üstüne kayıt..eğer ilk ihtimal doğruysa tebrik ederim.çok başarılı.bi de klavye'yi yazmayı unutmuşsun:)


ibanezPRO - 28.02.2012 12:16:30

Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
kardeşim sözler yanlış olmuş , ritme de biraz kulak ver , iyi çalışmalar ...


resoxx - 28.02.2012 11:55:27

Sayfalar:  [3806]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [ 3813 ]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820] 

Anket
*monur00006* soruyor:
Sizce En Duygusal Metal Solosu Hangisindedir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.