Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [ 3815 ]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822] 
Demolar - Ergin TOMBUL - Goodbye is all we have
28 Şubat 2012 Salı tarihinde olmazzzz yazmıştı:
bu memlekette var mı country dinleyen helal güzel söylemişsin
Teşekkür ederim. amatörce dinliyoruz söylüyoruz. yorumuna sağlık


gigli - 28.02.2012 01:05:11

Demolar - Ergin TOMBUL - Goodbye is all we have
bu memlekette var mı country dinleyen helal güzel söylemişsin


olmazzzz - 28.02.2012 01:02:34

Demolar - Athena-Senden,benden,bizden
emegine saglık süper


emrektunca - 28.02.2012 00:46:53

telaffuz calısman lazım.....heceleyerek soylemişssin ..aksanlı soylemişssin bayagı..


emrektunca - 28.02.2012 00:15:00

Demolar - birkaç beden önce
teşekkür ederim


ibanezPRO - 28.02.2012 00:14:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Bu Ne Biçim Hikaye Böyle  ver 2 - AKOR
kesinlikle doğru....


Mesut_T - 28.02.2012 00:08:52

Demolar - birkaç beden önce
Başarılı olmuş..


ibrhmbybrt - 28.02.2012 00:06:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
bir kere ritimlerin birinde AYYY yaziyor o hic deil niye yazdilarsa


patron1991 - 28.02.2012 00:01:15

27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde sln06 yazmıştı:
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
zeynep arkdasımız dogru solemiş;arpej biraz daha akıcı olursa daha güzel olur...
başarılar...bu arada yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' kutucugunu tıklarsan karsı tarafın da haberi olur ;)
oldu mu :D
evet başarılı bir deneme :)


emrektunca - 27.02.2012 23:56:21

Demolar - Halil Sezai - Olsun(Cover-Sinan Çakmak)
cok guzel calmissin caldigin ritmi soylermisin


patron1991 - 27.02.2012 23:43:39

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
sitede bi ilki gerçekleştirmişsiniz....çok başarılı
tebrik ederim daha temiz calarsanız kusursuz olur....
ama tabi ki ud da kolay degil biliyorum...
elinize dilinize saglık...5 yıldız


emrektunca - 27.02.2012 23:42:39

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
bence gayet güzel..ancak kafa sesine çalışman lazım..başarılar ve devamı :)


ibanezPRO - 27.02.2012 23:39:52

Sayfalar:  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [ 3815 ]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822] 

Anket
rainarrow soruyor:
Efsane Anadolu Rock Grubu 3 Hürel'i Biliyor Musunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.