26 Şubat 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: zeynep arkdasımız dogru solemiş;arpej biraz daha akıcı olursa daha güzel olur... başarılar...bu arada yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' kutucugunu tıklarsan karsı tarafın da haberi olur ;)
Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
sitede bi ilki gerçekleştirmişsiniz....çok başarılı tebrik ederim daha temiz calarsanız kusursuz olur.... ama tabi ki ud da kolay degil biliyorum... elinize dilinize saglık...5 yıldız