27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Keisuke yazmıştı:Bu şarkıyı ilk defa senden dinliyorum gerçekten süper ağzına saglık :)
mavez17 - 27.02.2012 12:06:03
cck35 - 27.02.2012 11:57:31
kozzikong - 27.02.2012 11:32:09
afok - 27.02.2012 11:14:44
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde bahti yazmıştı:ses rengine bu kadar yakışırdı , çok iyi . daha fazla parça bekliyorum . ciddiyim oturdum bekliyorum şu an :)
lügrun - 27.02.2012 10:44:58
necronaught - 27.02.2012 10:38:30
Platonika - 27.02.2012 07:59:02
EsPaNYoL. - 27.02.2012 02:09:38
m_turkmen_78 - 27.02.2012 01:50:15
mavez17 - 27.02.2012 01:42:18
Keisuke - 27.02.2012 01:40:24
fridayman - 27.02.2012 01:31:30