Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3813]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [ 3820 ]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827] 
Demolar - Bu eylül akşamında
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Keisuke yazmıştı:
Bu şarkıyı ilk defa senden dinliyorum gerçekten süper ağzına saglık :)
Güzel yorumun ve dinledigin için teşekkür ederim:-)


mavez17 - 27.02.2012 12:06:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 4 - AKOR
eline sağlık devam et=)


cck35 - 27.02.2012 11:57:31

Anketler - Rock Müziğin Mozart'ı Kim Olabilir?(mozart Hakkında Fikir Sahibi Olanlara)
mozartla bunlar ne alaka oğlum sen mozart hakkında bilgi edin önce


kozzikong - 27.02.2012 11:32:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 8 - AKOR
intro: F#m---G---Em--A-G-F#m

Bm___________Em_________A____G____F#m
En acısı da beni hatırlamamış unutmuş çoktan

http://www.youtube.com/watch?v=yhb7_E8WZi4


afok - 27.02.2012 11:14:44

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde bahti yazmıştı:
ses rengine bu kadar yakışırdı , çok iyi . daha fazla parça bekliyorum . ciddiyim oturdum bekliyorum şu an :)
:):) çok teşekkür ederim :):)


lügrun - 27.02.2012 10:44:58

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
Sesini çok güzel titretiyosun. Harika olmuş :)


necronaught - 27.02.2012 10:38:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Beni Aşka İnandır  - SÖZ
akorlarıı yazıın :S


Platonika - 27.02.2012 07:59:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem  ver 2 - AKOR
solo kısımlar hariç akorlarda oynanması gerekiyor ben düzenledim


EsPaNYoL. - 27.02.2012 02:09:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme  ver 2 - AKOR
RİTİM VE ARPEJ VEREBİLİR MİSİNİZ ARKADAŞLAR


m_turkmen_78 - 27.02.2012 01:50:15

Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
Arkadaşım mükemmel olmuş.. playiste ekledim dinliyorum o derece.. Tebrik ederim..


mavez17 - 27.02.2012 01:42:18

Demolar - Bu eylül akşamında
Bu şarkıyı ilk defa senden dinliyorum gerçekten süper ağzına saglık :)


Keisuke - 27.02.2012 01:40:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Falan Filan  - AKOR
introsu Dbm-e-a-ab-e-Dbm gibi


fridayman - 27.02.2012 01:31:30

Sayfalar:  [3813]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [ 3820 ]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827] 

Anket
Grkm_y soruyor:
Müzik bir yasam tarzı mıdır ??










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.