Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [ 3823 ]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [3830] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi  - AKOR
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-mehtabin-rengi-by-cea-_demo-nlhr.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo


by_CEA - 26.02.2012 21:06:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Söyle  - AKOR
lütfen parçaların altına falan ritimlerini yazsanız sevinirim


NAİLÇAVUŞ - 26.02.2012 21:04:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Leyla İle Mecnun - Yalan (Sezon Finali)  - AKOR
kardeş bu parçanın ritmi nasıl


NAİLÇAVUŞ - 26.02.2012 21:02:32

yorumlarınızı bekliyorum


etiler33 - 26.02.2012 21:01:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 2 - AKOR
ritim AAY deniyorum ben sizinde fikriniz varsa söyleyin


DefecteD - 26.02.2012 20:51:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  ver 3 - AKOR
"ne olur anla beni" derken C ile Bm arasına Am iyi gidiyor; deneyin derim ben.


hknkrksz - 26.02.2012 20:27:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  - AKOR
Barış Manço - Unutamadım - AKOR (versiyon 4)
çok daha iyi; ona bakın derim ben


hknkrksz - 26.02.2012 20:25:07

teşekkürler kardeşim :)


NoTLikeAnyone - 26.02.2012 20:20:57

gorusleriniz benim icin degerli :) iyi bir yorum alabildiysem ne mutlu bana :)


guitar_hero_ozi - 26.02.2012 20:13:21

26 Şubat 2012 Pazar tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
müthiş ya
büyülendim ufak tefek hatalsr olabilir ama bence güzel
cok tesekkur ederim dostlarim :)


guitar_hero_ozi - 26.02.2012 20:09:13

Anketler - Sizce en iyi Elektro Gitar markası hangisi?
o Değilde EPS :D ESP olmasın


zincirq - 26.02.2012 20:06:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim  - AKOR
Arpeji Pimamiam .... Arpejli Calmak İstiyorsak . Her Akorda Arpeji 2 tur Atacagız ..

Mesela :
Am Dm
Ben Sana Ihanet Etmedim

Am Bitene Kadar 2 kez Pimamiam Atacagız . Dm de Aynı Sekılde ...

Müzikli Günler Dilerim :)


KemaListt - 26.02.2012 19:58:23

Sayfalar:  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [ 3823 ]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [3830] 

Anket
caglar48 soruyor:
Hangisini tercih edersiniz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.