Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [ 3822 ]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829] 
Demolar - Teoman-Bana Öyle Bakma
baktım ama ben daha değişik birşey buldum nakarat kısmında o daha iyi oldu gibi


zeko45 - 26.02.2012 22:41:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
şahanın taklitini yaptğı videodan çalmış :D:D


etiler33 - 26.02.2012 22:20:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Alıştım Susmaya  ver 2 - AKOR
ilki daha iyi F# ve F#m arka arkaya olmaz


Desperado27 - 26.02.2012 22:11:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Hababam Sınıfı  ver 2 - TAB
güzeel


Beşiktaşlı. - 26.02.2012 21:41:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Olmasa Mektubun  - AKOR
( Am C Em
( Neydi bir arada tutan sey ikimizi
( Am C Am Em Bm
( Birlestiren neydi ellerimizi
A ( Am C Em
( Birak bana anlatma imkansiz sevgimizi
( Am C Am Em Bm
( Sevmek birçok seyi göze almaktir
Olsa daha iyi olmaz mı?


alikul36 - 26.02.2012 21:36:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Çoktular Ama Hiç Yoktular  - AKOR

Her yerini anladım da bi şurasını anlamadım ... :S ... eline sağlık çok güzel olmus

------------0-2--|
--1-1---0--------|
--2-----2--------| ->2x
--2-----1--------|
--------2--------|
--2--------------|


imponente - 26.02.2012 21:30:48

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
cao sesine cok güzel gitmiş sarkı....çok başarılı agzına saglık ;)
müzikle kal


emrektunca - 26.02.2012 21:28:05

zeynep arkdasımız dogru solemiş;arpej biraz daha akıcı olursa daha güzel olur...
başarılar...bu arada yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' kutucugunu tıklarsan karsı tarafın da haberi olur ;)


emrektunca - 26.02.2012 21:26:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Green Day - Broken Dreams  - AKOR
öncelikle şarkının adı "Boulevard of Broken Dreams" onu tam yazsaydın iyi olurdu onun dışında çok iyi olmuş...


solakgitarist97 - 26.02.2012 21:21:49

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde tek2n yazmıştı:
teşke girişte sadece solo atsaymışsın ama ses gayet güzel
teşekkür ederim


by_CEA - 26.02.2012 21:08:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 8 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-unutmus-coktan-by-cea-_demo-dnnp.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo


by_CEA - 26.02.2012 21:07:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Can Bedenden Çıkmayınca  - AKOR
Teşekkür ederim arkadaşlar ritim 4/4 lük [AAYYAY] herkes anasının karnından ritim bilerek doğmuyor kolay gelsin.


DefecteD - 26.02.2012 21:06:58

Sayfalar:  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [ 3822 ]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829] 

Anket
jackson666 soruyor:
Sence Konserde En Çok Çoşturan Şarkı Hangisidir?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.