Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3812]  [3813]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [ 3819 ]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826] 
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
zeynep arkdasımız dogru solemiş;arpej biraz daha akıcı olursa daha güzel olur...
başarılar...bu arada yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' kutucugunu tıklarsan karsı tarafın da haberi olur ;)
oldu mu :D


sln06 - 27.02.2012 17:30:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Hasret  - AKOR
Harika olmuş eline kulağına sağlık :)


rock_in_life - 27.02.2012 17:23:51

Anketler - Gitarakor.com'da yorum köşesinde ritm soranlar hakkında ne düşünüosunuz?
En doğal hakları... Özellikle yeni başlayanlar için


rock_in_life - 27.02.2012 17:15:09

Anketler - Buradaki En İyi Şarkı ???
Aynen katılıorum harika bi şarkı


rock_in_life - 27.02.2012 17:09:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var  ver 3 - AKOR
SÜPER.


mommonster - 27.02.2012 16:22:46

biraz komplike olmuş kusura bakmayın ama e,b,g,d,a,e şeklinde alt alta koyarak düşünürseniz anlaşılır oluyor :)


resoxx - 27.02.2012 16:15:24

ben evde çaldığı videosunu izleyerek tab şeklinde çıkardım şöyle söyleyim ;

e--x-----x-----x-----x-----
B--x-----x-----x-----x-----
G--4-----4-----0-----0-----
D--5-----4-----2-----1-----
A--5-----5-----3-----2-----
E--0-----0-----x-----x-----

akorların sırası bu şekilde ve ben standart akort'un bir ses altına çekerek çalıyorum telleri , iyi çalışmalar ;)


resoxx - 27.02.2012 16:13:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya  - TAB
çok güzel olmuş ama bencede 3b telinde bi yanlışlık var ama sorun diil


4lperen - 27.02.2012 16:01:38

Demolar - İsyan
hiç beğenmedim ben bunu daha güzel çalabiliyorum ama güzel bu şarkı çok güzel :D


hobigitar - 27.02.2012 15:53:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin  - AKOR
11 Haziran 2009 Perşembe tarihinde D3viLSheyTaN yazmıştı:
am9 deilde a9 daha ii
kardeş sen bence gitarının alt mi telinin akortuna dikkat et:))


penche011 - 27.02.2012 15:33:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 4 - AKOR
doğa için çal'daki akorların aynısı sanırım, çok güzel...


avril17 - 27.02.2012 15:28:16

Haberler - Can Bonomo zirvede!
Şarkıyı çok başarılı bulmadım ama umarım ben haksız çıkarım. Bonomoya başarılar diliyorum.


telepaty - 27.02.2012 13:37:19

Sayfalar:  [3812]  [3813]  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [ 3819 ]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826] 

Anket
Travula35 soruyor:
Electro Gitar Fiyatları













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.