|
|
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: zeynep arkdasımız dogru solemiş;arpej biraz daha akıcı olursa daha güzel olur... başarılar...bu arada yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' kutucugunu tıklarsan karsı tarafın da haberi olur ;) oldu mu :D
sln06 - 27.02.2012 17:30:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Hasret - AKOR
Harika olmuş eline kulağına sağlık :)
rock_in_life - 27.02.2012 17:23:51
|
Anketler - Gitarakor.com'da yorum köşesinde ritm soranlar hakkında ne düşünüosunuz?
En doğal hakları... Özellikle yeni başlayanlar için
rock_in_life - 27.02.2012 17:15:09
|
Anketler - Buradaki En İyi Şarkı ???
Aynen katılıorum harika bi şarkı
rock_in_life - 27.02.2012 17:09:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var ver 3 - AKOR
SÜPER.
mommonster - 27.02.2012 16:22:46
|
|
biraz komplike olmuş kusura bakmayın ama e,b,g,d,a,e şeklinde alt alta koyarak düşünürseniz anlaşılır oluyor :)
resoxx - 27.02.2012 16:15:24
|
ben evde çaldığı videosunu izleyerek tab şeklinde çıkardım şöyle söyleyim ;
e--x-----x-----x-----x----- B--x-----x-----x-----x----- G--4-----4-----0-----0----- D--5-----4-----2-----1----- A--5-----5-----3-----2----- E--0-----0-----x-----x-----
akorların sırası bu şekilde ve ben standart akort'un bir ses altına çekerek çalıyorum telleri , iyi çalışmalar ;)
resoxx - 27.02.2012 16:13:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya - TAB
çok güzel olmuş ama bencede 3b telinde bi yanlışlık var ama sorun diil
4lperen - 27.02.2012 16:01:38
|
Demolar - İsyan
hiç beğenmedim ben bunu daha güzel çalabiliyorum ama güzel bu şarkı çok güzel :D
hobigitar - 27.02.2012 15:53:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin - AKOR
11 Haziran 2009 Perşembe tarihinde D3viLSheyTaN yazmıştı: am9 deilde a9 daha ii kardeş sen bence gitarının alt mi telinin akortuna dikkat et:))
penche011 - 27.02.2012 15:33:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları ver 4 - AKOR
doğa için çal'daki akorların aynısı sanırım, çok güzel...
avril17 - 27.02.2012 15:28:16
|
Haberler - Can Bonomo zirvede!
Şarkıyı çok başarılı bulmadım ama umarım ben haksız çıkarım. Bonomoya başarılar diliyorum.
telepaty - 27.02.2012 13:37:19
|
|
|