Görkemp - 28.02.2012 15:49:55
merter333 - 28.02.2012 15:35:55
quitar_ibrahim - 28.02.2012 15:30:45
quitar_ibrahim - 28.02.2012 15:20:35
ibanezPRO - 28.02.2012 15:04:26
zekobey - 28.02.2012 14:36:29
GuitarBeginner - 28.02.2012 14:15:11
gitarist_adam - 28.02.2012 14:14:41
amedl! - 28.02.2012 14:13:52
penche011 - 28.02.2012 14:12:02
11 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde wilfin yazmıştı:25 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde Jungle God yazmıştı:ab akorunu basamayanlar g# basın işte iyiyidi :D ahhhaaa koptum
25 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde Jungle God yazmıştı:ab akorunu basamayanlar g# basın işte
penche011 - 28.02.2012 14:03:38
ramazangun - 28.02.2012 13:46:21