Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [3815]  [ 3816 ]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823] 
Demolar - athena-yalan
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde karanlikdusler yazmıştı:
dostum eline sağlık ...
senin kulağına sağlık kardeşim


ibanezPRO - 27.02.2012 23:34:48

Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
Ses cok guzel gercekten tebrik ederimm


DMT - 27.02.2012 23:13:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Galiba  - AKOR
Mi majör sırıtmış orta başka bir şey bulmak lazım. Onun dışında çok iyi.


Bosnack - 27.02.2012 22:55:33

alt mi telinden 7-7-5-3-2-3-2-2----5-5-3-2-0-2-0-0 sonra si telinden 5-5-3-1-3--1-0----1-0 sonra sol telinden 0 . Umarım anlatabilmişimdir . Tab halinde yazamadım , teşekk&uuml;rler yorum i&ccedil;in :)<br/>
<pre style="color: black; font-family: courier new;">&nbsp;</pre>
<pre style="color: black; font-family: courier new;">&nbsp;</pre>


resoxx - 27.02.2012 22:54:42

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ali_bulut yazmıştı:
ses Müthiş Cea.. Gitarist die buna Denilir.
teşekkür ederim


by_CEA - 27.02.2012 22:53:45

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Üsküdar'a Gideriken (Katibim)  - AKOR
http://www.akormerkezi.com/turk-sanat-muzigi-uskudar-a-gideriken-by-cea-_demo-dhjp.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo


by_CEA - 27.02.2012 22:51:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Reflex - Sen Hep Benimsin  ver 11 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/reflex-sen-hep-benimsin_demo-fjjp.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo


by_CEA - 27.02.2012 22:51:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz  ver 2 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-yanina-kalmaz-2011-by-cea-_demo-tpjp.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo


by_CEA - 27.02.2012 22:50:42

teşekk&uuml;rler , solo kısmı ş&ouml;yle<br/>


resoxx - 27.02.2012 22:49:13

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
eline ağzına sağlık .. alıp uzaklara götürdün.. başka yorum yok .. :)


karanlikdusler - 27.02.2012 22:41:38

Demolar - athena-yalan
dostum eline sağlık ...


karanlikdusler - 27.02.2012 22:39:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Sevdan Olmasa  - AKOR
Yorumlarınızı esirgemeyiniz...


Ban7 - 27.02.2012 22:34:44

Sayfalar:  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814]  [3815]  [ 3816 ]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823] 

Anket
yavru kartal soruyor:
Gitarda Aşağıdakilerden Hangi Grubun Şarkılarını Daha Fazla Çalıyorsunuz








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.