|
|
Demolar - athena-yalan
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde karanlikdusler yazmıştı: dostum eline sağlık ... senin kulağına sağlık kardeşim
ibanezPRO - 27.02.2012 23:34:48
|
Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
Ses cok guzel gercekten tebrik ederimm
DMT - 27.02.2012 23:13:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Galiba - AKOR
Mi majör sırıtmış orta başka bir şey bulmak lazım. Onun dışında çok iyi.
Bosnack - 27.02.2012 22:55:33
|
alt mi telinden 7-7-5-3-2-3-2-2----5-5-3-2-0-2-0-0 sonra si telinden 5-5-3-1-3--1-0----1-0 sonra sol telinden 0 . Umarım anlatabilmişimdir . Tab halinde yazamadım , teşekkürler yorum için :)<br/> <pre style="color: black; font-family: courier new;"> </pre> <pre style="color: black; font-family: courier new;"> </pre>
resoxx - 27.02.2012 22:54:42
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde ali_bulut yazmıştı: ses Müthiş Cea.. Gitarist die buna Denilir.
teşekkür ederim
by_CEA - 27.02.2012 22:53:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Üsküdar'a Gideriken (Katibim) - AKOR
http://www.akormerkezi.com/turk-sanat-muzigi-uskudar-a-gideriken-by-cea-_demo-dhjp.html
bu akorlarla çalmış olduğum demo
by_CEA - 27.02.2012 22:51:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Reflex - Sen Hep Benimsin ver 11 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/reflex-sen-hep-benimsin_demo-fjjp.html
bu akorlarla çalmış olduğum demo
by_CEA - 27.02.2012 22:51:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz ver 2 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-yanina-kalmaz-2011-by-cea-_demo-tpjp.html
bu akorlarla çalmış olduğum demo
by_CEA - 27.02.2012 22:50:42
|
|
teşekkürler , solo kısmı şöyle<br/>
resoxx - 27.02.2012 22:49:13
|
Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
eline ağzına sağlık .. alıp uzaklara götürdün.. başka yorum yok .. :)
karanlikdusler - 27.02.2012 22:41:38
|
Demolar - athena-yalan
dostum eline sağlık ...
karanlikdusler - 27.02.2012 22:39:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Sevdan Olmasa - AKOR
Yorumlarınızı esirgemeyiniz...
Ban7 - 27.02.2012 22:34:44
|
|
|