Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [ 3814 ]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821] 
Demolar - Ergin TOMBUL - Goodbye is all we have
28 Şubat 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
ses rengin hoş ama biraz hatalı söylemişssin...
başarılar
Yorum için teşekkürler Emre bey, işte kayıtta heyecan olmasa ne güzel olacak


gigli - 28.02.2012 11:37:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 12 - AKOR
nakaratta eksikler varrrr


Onrsal - 28.02.2012 11:20:38

Demolar - sana beni anlatsalar
başarılı :)


Batwo - 28.02.2012 10:27:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm  ver 3 - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Mehmet? yazmıştı:
Helal olsun cok güzel olmuş :)
Teşekkürler dostum.


hasanakcasu - 28.02.2012 10:06:26

Demolar - birkaç beden önce
muhteşem


1025 - 28.02.2012 09:37:20

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde orangeroom yazmıştı:
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
sitede bi ilki gerçekleştirmişsiniz....çok başarılı
tebrik ederim daha temiz calarsanız kusursuz olur....
ama tabi ki ud da kolay degil biliyorum...
elinize dilinize saglık...5 yıldız
Teşekkür ederim...Görüşlere çok değer veriyorum, bu beni geliştiriyor. Temiz çalmak konusunda söylemek istediğinizi çok iyi anlıyorum, üzerinde çalışılması gereken bir konu :) Ben de zaman ayırıp, dinleyip bir de üstüne yorum yaptığınız için size 5 yıldız veriyorum :)
güzel olan bütün sarkılara zaman ayırabilirim :)
başarılar efenimmmmm


emrektunca - 28.02.2012 09:37:17

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde karanlikdusler yazmıştı:
eline ağzına sağlık .. alıp uzaklara götürdün.. başka yorum yok .. :)
Şarkılar birilerinin duygularına dokunabiliyorsa, onları alıp uzaklara götürebiliyorsa ne mutlu o şarkıları yazanlara, yorumlayanlara, yorumlamaya çalışanlara :) İnsan olmanın gereğini yerine getiriyoruz demektir..


orangeroom - 28.02.2012 09:21:27

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde olmazzzz yazmıştı:
ÇOK GÜZEL HELAL
Teşekkürler :)


orangeroom - 28.02.2012 09:19:46

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
sitede bi ilki gerçekleştirmişsiniz....çok başarılı
tebrik ederim daha temiz calarsanız kusursuz olur....
ama tabi ki ud da kolay degil biliyorum...
elinize dilinize saglık...5 yıldız
Teşekkür ederim...Görüşlere çok değer veriyorum, bu beni geliştiriyor. Temiz çalmak konusunda söylemek istediğinizi çok iyi anlıyorum, üzerinde çalışılması gereken bir konu :) Ben de zaman ayırıp, dinleyip bir de üstüne yorum yaptığınız için size 5 yıldız veriyorum :)


orangeroom - 28.02.2012 09:19:21

Demolar - Ergin TOMBUL - Goodbye is all we have
ses rengin hoş ama biraz hatalı söylemişssin...
başarılar


emrektunca - 28.02.2012 08:53:57

Demolar - Ergin TOMBUL - Goodbye is all we have
28 Şubat 2012 Salı tarihinde olmazzzz yazmıştı:
bu memlekette var mı country dinleyen helal güzel söylemişsin
inan ki var ;)


emrektunca - 28.02.2012 08:24:52

Demolar - Orangeroom-veda busesi (ud)
ÇOK GÜZEL HELAL


olmazzzz - 28.02.2012 01:31:30

Sayfalar:  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [ 3814 ]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [3821] 

Anket
jackson666 soruyor:
Aşağıdakilerden hangisi daha BUNALIMDIR?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.