Demolar - İsyan
Ya arkadaş ben böyle şey görmedim. Böyle bayağı dinliyorum, adamların gitarının sesi nerede bunların sesi nerede ! Niye kendinizi sıkıyorsunuz ki arkadaş ? Gitarınla uyumlu ol. İlla Halil Sezai gibi söyleyeceksin diye bir kural yok. Onun için böyle farklı sesler ortaya çıkıyor. Ben açıkçası beğenmedim. Ama yine de emeğe saygı ne diyelim.
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - AKOR
arkadaşlar ben bu sitedeki akor cetvelinden pek bir şey anlamıyorum.ve biraz acemiyim.A5 ve B5 nasıl basılıyor?şimdiden teşekkürler
Ben teşekkür ederim, ağzınıza sağlık, çok başarılı olmuş. :) Gitar altyapılarda her zaman yardımcı olmak isterim. bek 26 arkadaşım, tab okumayı ve yazmayı artık hiç sevmiyorum maalesef.. Bir parçayı ritm ve sololarla süslemek daha kolay geliyor :) Allah vergisi "müzik kulağı" ile oluyor.