emrektunca - 28.02.2012 19:33:01
ali_bulut - 28.02.2012 18:57:12
28 Şubat 2012 Salı tarihinde ali_bulut yazmıştı:sesiz pes kalıyor arkadas ama gitar iyi
ibanezPRO - 28.02.2012 18:56:26
SAHINNNNNN - 28.02.2012 18:52:06
ali_bulut - 28.02.2012 18:39:57
ali_bulut - 28.02.2012 18:37:27
mrzfrkn - 28.02.2012 18:19:54
emrektunca - 28.02.2012 18:00:55
emrektunca - 28.02.2012 17:57:12
Leventabi - 28.02.2012 17:52:02
ibanezPRO - 28.02.2012 17:50:22
gfbliboys - 28.02.2012 17:43:00