|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 3 - AKOR
28 Şubat 2012 Salı tarihinde patron1991 yazmıştı: bir kere ritimlerin birinde AYYY yaziyor o hic deil niye yazdilarsa o bence ritim yazmamıs oraya :D sarkının sözlerindeki ayy :D
qokhan59 - 29.02.2012 13:26:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol - AKOR
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Bir kaç şarkı daha gönderdim son 7-8 hafta içinde ama nedense yayınlanmıyor. Bunlardan biri yine Fettah Can'a ait Armağan şarkısının akustik versiyon akorları.
ustegnah - 29.02.2012 12:44:17
|
Demolar - Akın - Gönül (Fikret Kızılok)
Çok ruhsuz okumuşsun yine :) Kuzenden sevgilerle gayet başarılı :)
Qzzy - 29.02.2012 12:35:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Yaz - AKOR
Am F Buram buram yaseminler tüterken G C Alev alev tutuş benimle hadi
q-bert - 29.02.2012 12:32:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Arka Bahçemde ver 2 - AKOR
sanki F#m c#m7 Seher vakti bir telaş var F#m c#m7 Arka bahçemde F#m c#m7
q-bert - 29.02.2012 12:16:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Üşüyorum ver 2 - AKOR
Nakarattaki Bbm'ler bozuyo. Orayı değiştirip D bastım ben idare etti eline sağlık.
blackjaw - 29.02.2012 11:03:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan ver 11 - AKOR
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mechulgitarist yazmıştı:
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde akustik16 yazmıştı: nakarattaki cmaj7 ler uymuyo ama geri kalanı güzel emeğine sağlık ... :) Orijinal ritim ve akorları da mevcut elimde çok daha güzel oluyor.
orjinalini msaj olarak atabilirmisin yada siteye yükleyebilirmisin
akustik16 - 29.02.2012 04:38:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar ver 2 - AKOR
Ya kusura bakmayın arkadaş o kadar uğraşmış yazmış falan ama keşke yazmadan da bi dinleseydi şarkıyı... Abi ispanyol kalıbı yazmış ama şarkı nihavente yakın bişey :) Bence site yönetimi şarkıları kontrol etse de sonra yayınlasa daha iyi olur. Bu arada yorumuma kızmayın n'olur sadece genç müzisyen arkadaşlarımı daha çok çalışmaya sevk etmeye çalışıyorum... Şarkı (Gm) - (Cm) - (F) - (Bb-Bbmaj7) akorlarını alıyo sadece(şimdi kafam iyi yazamıycam) işte bu akorlarla çalın, kesşnlikle daha güzel olur...
holy_dreams - 29.02.2012 03:04:03
|
Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı: kardeşim sözler yanlış olmuş , ritme de biraz kulak ver , iyi çalışmalar ... Arkadaşa katılıyorum.. şarkıyı biraz daha dinle derim.. Başarılar
mavez17 - 29.02.2012 02:09:30
|
Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı: çok güzel söylemişsin tebrikler Sagol tesekkur ederim
Rephlex - 29.02.2012 01:28:19
|
Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde neccoocan yazmıştı: Sesin güzel dostum , ağzına sağlık Cok tesekkurler sagol
Rephlex - 29.02.2012 01:27:51
|
Demolar - rephlex-Halil Sezai-Olsun
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Çokkk güzell. Sagol tesekkurler
Rephlex - 29.02.2012 01:26:56
|
|
|