Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [ 3806 ]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
28 Şubat 2012 Salı tarihinde patron1991 yazmıştı:
bir kere ritimlerin birinde AYYY yaziyor o hic deil niye yazdilarsa
o bence ritim yazmamıs oraya :D
sarkının sözlerindeki ayy :D


qokhan59 - 29.02.2012 13:26:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
Bir kaç şarkı daha gönderdim son 7-8 hafta içinde ama nedense yayınlanmıyor.
Bunlardan biri yine Fettah Can'a ait Armağan şarkısının akustik versiyon akorları.


ustegnah - 29.02.2012 12:44:17

Demolar - Akın - Gönül (Fikret Kızılok)
Çok ruhsuz okumuşsun yine :) Kuzenden sevgilerle gayet başarılı :)


Qzzy - 29.02.2012 12:35:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Yaz  - AKOR
Am F
Buram buram yaseminler tüterken
G C
Alev alev tutuş benimle hadi


q-bert - 29.02.2012 12:32:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Arka Bahçemde  ver 2 - AKOR
sanki
F#m c#m7
Seher vakti bir telaş var
F#m c#m7
Arka bahçemde
F#m c#m7


q-bert - 29.02.2012 12:16:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Üşüyorum  ver 2 - AKOR
Nakarattaki Bbm'ler bozuyo. Orayı değiştirip D bastım ben idare etti eline sağlık.


blackjaw - 29.02.2012 11:03:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 11 - AKOR
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mechulgitarist yazmıştı:
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde akustik16 yazmıştı:
nakarattaki cmaj7 ler uymuyo ama geri kalanı güzel emeğine sağlık ... :)
Orijinal ritim ve akorları da mevcut elimde çok daha güzel oluyor.
orjinalini msaj olarak atabilirmisin yada siteye yükleyebilirmisin


akustik16 - 29.02.2012 04:38:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  ver 2 - AKOR
Ya kusura bakmayın arkadaş o kadar uğraşmış yazmış falan ama keşke yazmadan da bi dinleseydi şarkıyı... Abi ispanyol kalıbı yazmış ama şarkı nihavente yakın bişey :) Bence site yönetimi şarkıları kontrol etse de sonra yayınlasa daha iyi olur.
Bu arada yorumuma kızmayın n'olur sadece genç müzisyen arkadaşlarımı daha çok çalışmaya sevk etmeye çalışıyorum...
Şarkı (Gm) - (Cm) - (F) - (Bb-Bbmaj7) akorlarını alıyo sadece(şimdi kafam iyi yazamıycam) işte bu akorlarla çalın, kesşnlikle daha güzel olur...


holy_dreams - 29.02.2012 03:04:03

Demolar - Halil Sezai-Paramparça (notbad)
28 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı:
kardeşim sözler yanlış olmuş , ritme de biraz kulak ver , iyi çalışmalar ...
Arkadaşa katılıyorum.. şarkıyı biraz daha dinle derim.. Başarılar


mavez17 - 29.02.2012 02:09:30

Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
çok güzel söylemişsin tebrikler
Sagol tesekkur ederim


Rephlex - 29.02.2012 01:28:19

Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde neccoocan yazmıştı:
Sesin güzel dostum , ağzına sağlık
Cok tesekkurler sagol


Rephlex - 29.02.2012 01:27:51

Demolar - rephlex-Halil Sezai-Olsun
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Çokkk güzell.
Sagol tesekkurler


Rephlex - 29.02.2012 01:26:56

Sayfalar:  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [ 3806 ]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813] 

Anket
egegokce soruyor:
Sizce en kaliteli müziği hangisi yapıyor?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.