Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [ 3802 ]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807]  [3808]  [3809] 
Demolar - Akın - Gönül (Fikret Kızılok)
bi ara yaş olup aksamda ellere şarkısının akorlarını çalıcam senden haberın olsun ;)


Qzzy - 29.02.2012 21:59:01

Demolar - Akın - Gönül (Fikret Kızılok)
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde _ZiNDaN_ yazmıştı:
alırım elime terliği bak :D
aslansın sen laf yok :)


Qzzy - 29.02.2012 21:58:11

Anketler - Haluk levent in EN çok beyendiğiniz şarkısı
ben ce iyileri sevmek böyledir işte ela gözlüm anlasana...(kısaca tamamı)


KANSIZ - 29.02.2012 21:56:10

Demolar - Seviyorum Seni (Enstrümantal)
bravo süper yorumlamışsınız hepiniizin ellerine ağzınıza sağlık


macmac54 - 29.02.2012 21:53:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Kara Sevda  ver 3 - AKOR
çok iyi olmuş tebrikler dostum :)


Nlnor - 29.02.2012 21:49:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
Bu arada akorlar çok iyi


Rodrigoo - 29.02.2012 21:41:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
07 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde AdaHasan yazmıştı:
Kardeşim Am EM ne demk acıklar mısınz.Ben su anda perde olayıyla calısıyorum. Okul oldugundan kursa gıdemeyorum. Yardımcı olursanız sevinrm. Perdelerlede bı sarkı paylaşır mısınz.
Kardeşim onlar akordur. Şarkıyı onlarla çalarsın. Senin perde diye kastettiğin sanırım tab. Onlar şarkının melodisi introsu falan oluyo. Yaz google Öner Yavuz gitar dersleri diye en başından başla izlemeye boş vakitlerinde.


Rodrigoo - 29.02.2012 21:38:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İşim Olmaz  - AKOR
Olmamış diyenleri anlamıyorum, bence gayet güzel olmuş


tgirici - 29.02.2012 21:38:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 5 - AKOR
süper akorlar tamamen doğru ama nakarat sözü yanlış :)


sberkehan - 29.02.2012 21:23:26

Demolar - Halil Sezai-Paramparça
güzel olmus kardeşim sesinde güzel herşeyini geliştirmişsin bravo


macmac54 - 29.02.2012 21:15:16

Demolar - Hayalet Sevgilim
başarısız


firehouse1 - 29.02.2012 21:10:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - İntizar  ver 3 - AKOR
F#m C#m
Yüzüme bakma sakın

F#m C#m
Sana açık kucaklar

Bunları unutmuşum arkadaşlar.. Başka eksikler varsa her türlü eleştriye açığım :) teşekkürler...


AlperenGTR - 29.02.2012 21:05:37

Sayfalar:  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [ 3802 ]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807]  [3808]  [3809] 

Anket
selimkaan soruyor:
Gitarı Ne İçin Çalıyorsunuz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.