07 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde AdaHasan yazmıştı: Kardeşim Am EM ne demk acıklar mısınz.Ben su anda perde olayıyla calısıyorum. Okul oldugundan kursa gıdemeyorum. Yardımcı olursanız sevinrm. Perdelerlede bı sarkı paylaşır mısınz.
Kardeşim onlar akordur. Şarkıyı onlarla çalarsın. Senin perde diye kastettiğin sanırım tab. Onlar şarkının melodisi introsu falan oluyo. Yaz google Öner Yavuz gitar dersleri diye en başından başla izlemeye boş vakitlerinde.