Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [ 3804 ]  [3805]  [3806]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811] 
Haberler - Can Bonomo zirvede!
müziği eğlenceli.


QZER34 - 29.02.2012 19:25:16

Demolar - Halil Sezai - Olsun(Cover-Sinan Çakmak)
Güzel söylüyorsun AMA çalamıyorsun başlarda resmen aynı akor ve sadece 3 akorla çalıyorsun


selena_gomez_ - 29.02.2012 19:19:37

Demolar - İsyan
AYNEN YAA HALİL SEZİ GİBİ SÖYLMESENİZ KENDİSESİNİZLE SÖYLESENİZ DAHA ÇOK BEĞENİ TOPLAR


selena_gomez_ - 29.02.2012 19:14:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Üşüyorum  ver 2 - AKOR
olabilir ;)


PhysicaL - 29.02.2012 19:13:32

Demolar - Halil Sezai-Paramparça
OOOOOOOOoooooooOOOOOO SÜPER !!!!!!!!!!HEM GÜZEL ÇALIYORSUN HEMDE GÜZEL SÖYLEMİŞSİN HARİKAAA


selena_gomez_ - 29.02.2012 19:11:37

Çok Güzel çalıyorsun ama halil sezai gibi söylemeyi beceremiyorsun bari kendi sesinle söyle çok kötü söylemişsin


selena_gomez_ - 29.02.2012 19:09:57

Demolar - Duman-Balık
28 Şubat 2012 Salı tarihinde torbacısirin yazmıştı:
guzel hos da bu sarki sadece gitarla calininca zevk vermedi bana eline saglik yine de
haklısın bu parçada davulda ön planda ama malesef bi davul setim yok :)


ahmedy00 - 29.02.2012 17:58:35

Demolar - gökhan tepe - bir kaç beden önce
28 Şubat 2012 Salı tarihinde ibanezPRO yazmıştı:
kullandığın akorlar yanlış kardeşim..sitedekilerden bakmanı tavsiye ederim
sitedekilerden çalmaya çalıştım ama bilmiyom ki sıkıntı olmuş olabilir. belki de ben doğru yerlerde basamadım.


ValenciaCg180 - 29.02.2012 17:56:55

Anketler - Hangi Grubu (sarkiciyi) Dinliyor,yada Cok Seviyorsunuz?
Benim cevabımda ATHENA... :D


AthenaKolik - 29.02.2012 17:29:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Sallana Sallana  ver 2 - AKOR
bişey sorcam arkadaşlar bu şarkının ritmi ne?


betülbetül - 29.02.2012 17:29:22

Anketler - Hangi Grubu (sarkiciyi) Dinliyor,yada Cok Seviyorsunuz?
25 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde ArdisJunior yazmıştı:
Mor ve Ötesi kesinlikle ama Athena neden hiç yok anketlerde onlarda çok iyiler..
bncede keşke onlarda olsaydı :))) Onlarda kesinikle çok iyiler onları seviyorum :))


AthenaKolik - 29.02.2012 17:24:22

Anketler - Hangi sanatçı ile düet yapmak isterdin???
Grup olarak Athena'yla şarkı söylemek isterdim şarkıcı olarak tabii ki de Gülben Ergen'le :)


AthenaKolik - 29.02.2012 17:21:32

Sayfalar:  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [ 3804 ]  [3805]  [3806]  [3807]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811] 

Anket
gitarist_073248 soruyor:
Bir Gitariste Takma Ad Takilir Mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.