Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [ 3807 ]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814] 
Demolar - rephlex-Halil Sezai-Olsun
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde FrvrAln yazmıştı:
Çok mükemmel :) Tebrik ederim. Bu arada ne zamandır gitar çalıyorsunuz?
Tesekkurler


Rephlex - 29.02.2012 01:26:21

Demolar - rephlex-Halil Sezai - Paramparça
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde horozozy yazmıştı:
bana göre akorlar doğru ama ton farkı olduğu için farklı gelmiş olabilir. ama ritim gitmemiş bu parçaya be :) arpej yapsan tam otururdu. (şahsen)
Sagol yorumun icin bide arpejle
Denerim


Rephlex - 29.02.2012 01:25:41

Demolar - rephlex-Cem Özkan - Dön bana
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
bence sesin gayet güzel tebrik ederim. ama gitar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :) onu da zamanla geliştirirsin
Tesekkurler


Rephlex - 29.02.2012 01:24:02

Demolar - rephlex-Halil Sezai - İsyan
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ibanezPRO yazmıştı:
ses başarılı..gitarı değiştirmelisin..azcık da ritim egzersizi..saygılar.
Sagol yorumun icin


Rephlex - 29.02.2012 01:23:28

Demolar - Grup 84 - Şimdi Hayat
sağ ol, var ol :)


Rst-7 - 29.02.2012 01:19:28

Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı:
Ses cok guzel gercekten tebrik ederimm
Tesekkurler sagol


Rephlex - 29.02.2012 01:18:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Karaağaç  ver 5 - AKOR
doğrudur dostum bende şarkının gamından (reminörkürdi) tek tek akorlarını bulup melodisinden akorlarını çıkarttım ve sonuç aynı akorlar eline saglık müzikten anlıyorsun


dualityx - 29.02.2012 01:07:10

Daha iyilerine inşallah, teşekkür ederiz. :)


ramazangun - 28.02.2012 23:52:20

Demolar - Grup 84 - Şimdi Hayat
muhteşem olmuş.tebrikler :)


ŞeßnemM - 28.02.2012 23:50:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Gürkan Uygun - Bu Şehir Girdap Gülüm  ver 2 - AKOR
güzel olmuş eline sağlık :)


htckn - 28.02.2012 23:26:55

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
hani fender ?


gitarist67e - 28.02.2012 23:20:46

Demolar - soner sarıkabadayı-pas
introdan sonra arpejle girip nakaratta folk ile devam etseymişin çok daha renkli olacakmış ama böyle de güzel olmuş ağzına sağlık :)


LeXTaLioN - 28.02.2012 23:17:36

Sayfalar:  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [ 3807 ]  [3808]  [3809]  [3810]  [3811]  [3812]  [3813]  [3814] 

Anket
21Chelsea soruyor:
Gitarınızın en çok hangi telinin akordu bozuluyor?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.