26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde horozozy yazmıştı: bana göre akorlar doğru ama ton farkı olduğu için farklı gelmiş olabilir. ama ritim gitmemiş bu parçaya be :) arpej yapsan tam otururdu. (şahsen)
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı: bence sesin gayet güzel tebrik ederim. ama gitar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :) onu da zamanla geliştirirsin
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Karaağaç ver 5 - AKOR
doğrudur dostum bende şarkının gamından (reminörkürdi) tek tek akorlarını bulup melodisinden akorlarını çıkarttım ve sonuç aynı akorlar eline saglık müzikten anlıyorsun
Demolar - soner sarıkabadayı-pas
introdan sonra arpejle girip nakaratta folk ile devam etseymişin çok daha renkli olacakmış ama böyle de güzel olmuş ağzına sağlık :)