başarılarının devamını dilerim kardeşim Not: Gereksiz nağme yapma bu yazımı yanlış anlama kardeşim ama bazı gereksiz nağmeleri atarsan. gitarıda daha iyi çalabilirsin.
Demolar - Akın KIR - Yalın Ki Sen
bahsi geçen eksiklik ruh değil de nağme olabilir..şarkıları 10-15 kere üstüste çaldıktan sora kendiliğinden oluşanı makbüldür:) zorlama nağme olunca şık durmuyo:) bu arada demo başarılı..