Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [ 3798 ]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805] 
Demolar - Nev - Zor
Sesin güzelmiş kardeş.. Başarılarının devamını dilerem..


gitaristt38 - 1.03.2012 16:08:44

İğrenç .


Ufuk/\/\ufuk - 1.03.2012 16:02:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Gerçeker & Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
Kesinlikle alper eline sağlık


CeM ÖzKαN - 1.03.2012 15:32:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gündüz Düşleri  - AKOR
29 Mayıs 2011 Pazar tarihinde krsmurat yazmıştı:
bence F ler G olmaliydi bir de oyle deneyin
kapo kullanmıyorsan F ler G olur bunda kapo takınca cm den çalmış olursun kapoyu çıkardığın zaman am den çalıyorsun. kapon yoksa am ye transporze et ozaman


penche011 - 1.03.2012 15:03:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gündüz Düşleri  - AKOR
15 Aralık 2009 Salı tarihinde _TeomaN_ yazmıştı:
Abi orjinali Cm den başlıyor.
ve burdaki akorlar, birçoğu birbirine uymuyor
kardeşim kapo 3 takınca am de hangi akora basmış oluyorsun:))


penche011 - 1.03.2012 15:00:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
E-7-----------7^0---------| burdaki " ^ " işareti ne işe yarıyor arkadaşlar bilen varsa söyleyebilirmi


drizzly - 1.03.2012 14:44:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
Arkadaşlar ben gitara yeni başladım.
E-7-----------7^0---------|
burdaki " ^ " işareti ne işe yarıyo yazarsanız sevinirim :)


drizzly - 1.03.2012 14:43:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
Arkadaşlar ben gitara yeni başladım.
E-7-----------7^0---------|
burdaki " ^ " işareti ne işe yarıyo yazarsanız sevinirim :)


drizzly - 1.03.2012 14:43:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Ben Bilirim  - AKOR
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde Bizzy yazmıştı:
Sözlerde hatalar var
pardon.Kelimelerde :D


Bizzy - 1.03.2012 14:38:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Ben Bilirim  - AKOR
Sözlerde hatalar var


Bizzy - 1.03.2012 14:38:29

Demolar - Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur Mu?
çok güzel olmuş


sberkehan - 1.03.2012 14:30:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim  - AKOR
Dm akoruna bastığımızda (assağı) mi, re sol si Gm7 akoruna bastığında si,la re,sol tellerine basıyoruz tek tek yazmayim ben o şekilde yapıyorum güzelde oluyor pima üzerinden bi arpej şekli yok bunun ustam ınırları baya zorlamış:)


penche011 - 1.03.2012 14:24:51

Sayfalar:  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [ 3798 ]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805] 

Anket
grup atak soruyor:
türkiye genelinin tercih ettiği gitar türü









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.