29 Mayıs 2011 Pazar tarihinde krsmurat yazmıştı: bence F ler G olmaliydi bir de oyle deneyin
kapo kullanmıyorsan F ler G olur bunda kapo takınca cm den çalmış olursun kapoyu çıkardığın zaman am den çalıyorsun. kapon yoksa am ye transporze et ozaman
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim - AKOR
Dm akoruna bastığımızda (assağı) mi, re sol si Gm7 akoruna bastığında si,la re,sol tellerine basıyoruz tek tek yazmayim ben o şekilde yapıyorum güzelde oluyor pima üzerinden bi arpej şekli yok bunun ustam ınırları baya zorlamış:)