|
|
Demolar - Serdar Can - Bir Kaç Beden Önce(Gökhan Tepe)
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde onur_turtle yazmıştı: çok başarılı kullandığın ritim tam olarak nedir? bir de kaydı hangi programla yaptın akustik çok iyi olmuş. öyle klasik kalıp bir ritm'de çalmadım.O an aklımda ne varsa elime yansıttım inan bende bilmiyorum ne olduğunu ama bidaha çal dersen gene aynısını çalarım :D Program olarak'da Cool Edit Pro 2.1 kullanıyorum.Efektler'den sadece Full Reverb kullanıyorum başka birşey yok. Beğendiğin için de ayriyetten teşekkür ederim.
chosenwar - 2.03.2012 02:44:12
|
Hep aynı şeyleri duyuyor gibiyim yahu dırı rım rım dırı rım rım haba la hüb beeeee hebele püpp peeee la la laaaa layyyyy İğrenç ötesi rezil bi durum bence ölmelisin?
Ufuk/\/\ufuk - 2.03.2012 01:59:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Ben O Değilim ver 2 - AKOR
F Dm Ne kadar kırık gözleriniz, F Dm Ne çok hüzün sözleriniz, B F Nasıl bir yoldan geldiniz? Gm G F Ağır olmalı yükünüz.
Dm C Sevgiliyi mi, sevgiyi mi kaybettiniz? Dm C Nasıl biriydi lütfen tarif ediniz. B Dm Kim gibiydi hatırlayınız? C Benim gibi miydi dediniz?
Dm ) Hayır ben o değilim, ) Am ) nakarat | x2 Sizi bu hallere koyan ben o değilim, ) Gm Dm ) Bunlara neden olan o adam ben olamam. )
F Hayır ben o değilim, C Dm Bunlara neden olan o adam ben değilim.
F Dm Ama beni çok şaşırttınız. F Dm Durun nolur ağlamayınız. B F Hava soğuk aylardan Şubat, B F Lütfen içeri giriniz.
Dm C Sevgiliyi mi, sevgiyi mi kaybettiniz? Dm C Nasıl biriydi lütfen tarif ediniz. B Dm Kim gibiydi hatırlayınız? C Benim gibi miydi dediniz?
Dm ) Hayır ben o değilim, ) Am ) nakarat | x2 Sizi bu hallere koyan ben o değilim, ) Gm Dm ) Bunlara neden olan o adam ben olamam. )
F Hayır ben o değilim, C Dm Bunlara neden olan o adam ben değilim.
duygusal_gitar - 2.03.2012 01:01:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Jingle Bells - TAB
Ne demek
derebeyi44 - 2.03.2012 00:52:27
|
Demolar - Grup 84 - Şimdi Hayat
eyvallah kardeşim var ol :)
Rst-7 - 2.03.2012 00:04:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ateş - Ağlarım - SÖZ
ben çıkardım akoru en kısa zamanda yollarım.
blackness88 - 1.03.2012 23:51:22
|
|
Kayıt dışında güzel olmuş, azcık da yavaş olmuş sanki. Güzel sesin var ama...
necronaught - 1.03.2012 23:50:08
|
Demolar - Ki Sen (Yalın) - Çağdaş BOY
devamı gelmiş zaten :D tarihe bakmamışım :)
trityum22 - 1.03.2012 23:46:06
|
Demolar - Ki Sen (Yalın) - Çağdaş BOY
süper uymuş ses devamını bekliyoruz ...
trityum22 - 1.03.2012 23:45:13
|
Demolar - Şebnem Ferah - Sil Baştan
18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde parapono_87 yazmıştı: Çok hoş olmuş, emeğine sesine sağlık ;) çok teşekkür ederim ;)
rogueee - 1.03.2012 23:22:21
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ibanezPRO yazmıştı: mükemmel:) çok teşekkürler ;)
rogueee - 1.03.2012 23:21:54
|
Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
28 Şubat 2012 Salı tarihinde ibanezPRO yazmıştı: hoşş :) teşekkürler :D
mavez17 - 1.03.2012 23:15:05
|
|
|