|
|
Anketler - En İyisi Hangisi?
şebnem ferah ne ya derken? şebo gibisi mi var?!
mommonster - 2.03.2012 14:59:22
|
|
detone nerde var hangi dakika aralığı ???
gtrstokan - 2.03.2012 14:57:06
|
02 Mart 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı: gırtlak var sende :) aha :)
sln06 - 2.03.2012 14:55:33
|
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde necronaught yazmıştı: Kayıt dışında güzel olmuş, azcık da yavaş olmuş sanki. Güzel sesin var ama... Teşekkür ederim.
duman_anıl - 2.03.2012 14:54:54
|
|
malesef güzel olmamış.daha çok çalışman lazım
Spitfire. - 2.03.2012 14:52:52
|
|
tebrikler dostm ama detone var çaldığın tonda söylemiyorsun gibi nakaratta düzeltmişsin mikrofon kötü galiba iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 2.03.2012 14:46:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Terlemeden Sevişenler - AKOR
arkadaş ben farklıyım havasında takılıyor galiba :)) la bemol mi bemol ne yav
penche011 - 2.03.2012 14:17:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Siyah Beyaz - AKOR
acaba sololarıda yazabılırmısnız rıca etsem
hayalet55 - 2.03.2012 14:13:36
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (slow)
Çok güzel söylemişssin agzına saglık :) biraz daha hızlı çalabılrdın nakaratı bence yine de çok güzel olmuş
ALpTuG1 - 2.03.2012 13:47:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - 110 - Bir Tek Sen - AKOR
intronun arpejini yazabilir misiniz?
mommonster - 2.03.2012 13:42:11
|
|
olmayan bir videonun burda ne işi var rezalet
hypersoniq - 2.03.2012 13:05:48
|
|
gırtlak var sende :)
Rst-7 - 2.03.2012 13:04:48
|
|
|