Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3785]  [3786]  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [ 3792 ]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - AKOR
BM ler B olucak!!!


Walker390 - 2.03.2012 12:55:25

01 Mart 2012 Perşembe tarihinde gigli yazmıştı:
Ben çok beğendim. tavsiyem "Country" tarzı müzikleri icra etmen. sesin gayet gider o müzik tarzına. Taylor Swift gibi sesin bence. bir de akustik gitara dönüş yapmalısın
çok teşekkürler deniycem önerilerini :)


sln06 - 2.03.2012 12:45:18

Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
02 Mart 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı:
devamını bekleriz paylaşmak güzel :)
Gelecek devamı emin olunuz:)


gazelle88 - 2.03.2012 12:17:42

Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
devamını bekleriz paylaşmak güzel :)


Rst-7 - 2.03.2012 12:00:49

Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
02 Mart 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı:
bi iki yerde küçük sıkıntılar var onun dışında gayet başarılı tebrikler..
Kusurların farkındayım evet yine de paylaşmak istedim teşekkürler...


gazelle88 - 2.03.2012 11:58:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Çareler Çaresiz  - AKOR
21 Haziran 2011 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı:
şarkı full bareli tam oturuyor.Tebrikler.
Yalnız bi yerde geçiş var "sevgiye açken" kısmında A-G#-F#m var hemen sonrasında "ayrılıklar" kısmında tekrar geri geliyosunuz F#m-G#-A yapıp "sevişmiyor" kısmında C#m den devam..
Evet ben orayı öyle yapıyorum şarkı çok güzel


Beşiktaşlı. - 2.03.2012 11:53:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım  - AKOR
ya Arkadaşlar yorumlara bi baktım valls ritmi diyor 6 8 lik diyor ritim slowrack ya ne saçmalıyorsunuz AyyAyyAYAY


Beşiktaşlı. - 2.03.2012 11:46:51

özelden sohbet edemeyince buradan saldırarak muhabbete girmeyi mi düşünüyorsun


orangeroom - 2.03.2012 11:12:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - AKOR
Intro= E-Bm-f#m-em ve sonrasinda giristeki E yerine G olmali bence....


gurhancagin - 2.03.2012 10:33:59

Demolar - Hayalet Sevgilim
gayet başarılı tebrik ederim, detone yok, taşma yok, azalma yok sesine de çok yakışmış :)


Rst-7 - 2.03.2012 08:37:23

Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
bi iki yerde küçük sıkıntılar var onun dışında gayet başarılı tebrikler..


Rst-7 - 2.03.2012 08:29:51

kardeşim tebrik ederim sağlam iş çıkarmışsın


burakca - 2.03.2012 03:26:43

Sayfalar:  [3785]  [3786]  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [ 3792 ]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799] 

Anket
rockmusicG soruyor:
Hangisi Daha İyi?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.