|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - AKOR
BM ler B olucak!!!
Walker390 - 2.03.2012 12:55:25
|
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde gigli yazmıştı: Ben çok beğendim. tavsiyem "Country" tarzı müzikleri icra etmen. sesin gayet gider o müzik tarzına. Taylor Swift gibi sesin bence. bir de akustik gitara dönüş yapmalısın çok teşekkürler deniycem önerilerini :)
sln06 - 2.03.2012 12:45:18
|
Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
02 Mart 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı: devamını bekleriz paylaşmak güzel :) Gelecek devamı emin olunuz:)
gazelle88 - 2.03.2012 12:17:42
|
Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
devamını bekleriz paylaşmak güzel :)
Rst-7 - 2.03.2012 12:00:49
|
Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
02 Mart 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı: bi iki yerde küçük sıkıntılar var onun dışında gayet başarılı tebrikler.. Kusurların farkındayım evet yine de paylaşmak istedim teşekkürler...
gazelle88 - 2.03.2012 11:58:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Çareler Çaresiz - AKOR
21 Haziran 2011 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı: şarkı full bareli tam oturuyor.Tebrikler. Yalnız bi yerde geçiş var "sevgiye açken" kısmında A-G#-F#m var hemen sonrasında "ayrılıklar" kısmında tekrar geri geliyosunuz F#m-G#-A yapıp "sevişmiyor" kısmında C#m den devam.. Evet ben orayı öyle yapıyorum şarkı çok güzel
Beşiktaşlı. - 2.03.2012 11:53:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım - AKOR
ya Arkadaşlar yorumlara bi baktım valls ritmi diyor 6 8 lik diyor ritim slowrack ya ne saçmalıyorsunuz AyyAyyAYAY
Beşiktaşlı. - 2.03.2012 11:46:51
|
|
özelden sohbet edemeyince buradan saldırarak muhabbete girmeyi mi düşünüyorsun
orangeroom - 2.03.2012 11:12:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - AKOR
Intro= E-Bm-f#m-em ve sonrasinda giristeki E yerine G olmali bence....
gurhancagin - 2.03.2012 10:33:59
|
Demolar - Hayalet Sevgilim
gayet başarılı tebrik ederim, detone yok, taşma yok, azalma yok sesine de çok yakışmış :)
Rst-7 - 2.03.2012 08:37:23
|
Demolar - Deneme Mahiyetinde 1
bi iki yerde küçük sıkıntılar var onun dışında gayet başarılı tebrikler..
Rst-7 - 2.03.2012 08:29:51
|
|
kardeşim tebrik ederim sağlam iş çıkarmışsın
burakca - 2.03.2012 03:26:43
|
|
|