Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Ruhun Sarışın - AKOR
ben bu adamın ne yapmaya çalışsığını anlamadım simöajör bemol ü neden lamajör biyez diye yazdıysa, kendini daha marjinal mi hissediyor napıyor akorlarında bi yazım kuralı var değilmi. ozaman bemol ü kullanmaya gerek kalmıyor hepsini diyez olarakta yazabilirdik:))
Akor|Tab|Söz|Nota - Ravi İncigöz - Bugün - AKOR
G Em G F#m Unuttunmu tek tanem bugün benim doğum günüm G Em G F#m Azrail buyursun ölebilirim bugün G Em G F#m Bugünde derdime çare değil bugün
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde selena_gomez_ yazmıştı: Çok Güzel çalıyorsun ama halil sezai gibi söylemeyi beceremiyorsun bari kendi sesinle söyle çok kötü söylemişsin
benim amacım özenmek değil kendi tarzımda söylemektir zaten önemli olanda budur Halil Sezai gibi söylersem zaten bir anlamı kalmaz :) yorumun içinde saol