Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [ 3799 ]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
akorları iyi ama ritim ne bunun??


Gitarist Erkan - 1.03.2012 14:12:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Ruhun Sarışın  - AKOR
ben bu adamın ne yapmaya çalışsığını anlamadım simöajör bemol ü neden lamajör biyez diye yazdıysa, kendini daha marjinal mi hissediyor napıyor akorlarında bi yazım kuralı var değilmi. ozaman bemol ü kullanmaya gerek kalmıyor hepsini diyez olarakta yazabilirdik:))


penche011 - 1.03.2012 14:08:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  ver 3 - TAB
olmuş


sberkehan - 1.03.2012 13:50:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Mavi Kuş ile Küçük Kız  - AKOR
ritim olararak hafifden A ay yapın tamamdır işte fıstık gibi ritim size:))


penche011 - 1.03.2012 13:37:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
ritm 6/8 lik zaten şarkıyı dinleyince anlaşılıyo . 6/8 lik yani A es Y-A-Y


heroleos - 1.03.2012 13:13:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Sana Aşık Yalnız Ben  - AKOR
eline sağlık fakat Fm ler F olsa daha iyi olur sanki


mrtdrk - 1.03.2012 13:01:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor  ver 2 - AKOR
arkadaşlar arpeji p i ma i m ile a birlikte çekilicek tmm mı süper olur böle gidin hhızlanmayın


zaqzaq331 - 1.03.2012 12:10:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ravi İncigöz - Bugün  - AKOR
G Em G F#m
Unuttunmu tek tanem bugün benim doğum günüm
G Em G F#m
Azrail buyursun ölebilirim bugün
G Em G F#m
Bugünde derdime çare değil bugün

böyle olsa daha iyi olurdu emeğine sağlık


alperekinci - 1.03.2012 12:06:19

29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde selena_gomez_ yazmıştı:
Çok Güzel çalıyorsun ama halil sezai gibi söylemeyi beceremiyorsun bari kendi sesinle söyle çok kötü söylemişsin
benim amacım özenmek değil kendi tarzımda söylemektir zaten önemli olanda budur Halil Sezai gibi söylersem zaten bir anlamı kalmaz :) yorumun içinde saol


@Gitarist - 1.03.2012 11:53:31

Anketler - Türkiyede rock müzik gelişimini nasıl buluyorsunuz
türkiyede rocka gereken değer verilmiyor..


punkerqirl - 1.03.2012 11:22:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
G akoruna dokunmayın fazla filan değil


sberkehan - 1.03.2012 11:08:47

Demolar - Fırat Tanış - Yani
çok güzel olmuş sadece arpej yerine ritim atsan biraz daha hoş olurmuş kardeşim eline diline sağlık


bierk - 1.03.2012 11:00:03

Sayfalar:  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [ 3799 ]  [3800]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806] 

Anket
hippie soruyor:
elektro gitar çalmak istiyorum klasik ile mi başlamalıyım ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.