Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [ 3800 ]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Beklerken  - AKOR
Eline sağlık çok güzel olmuş.


bedirhan41 - 1.03.2012 10:42:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  ver 4 - AKOR
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
G AKORU UYMAMIS KAPO 5 E KARDŞM. ONUN DIŞINDA ELİNE SAĞLIK
G aslında fena değil de daha iyisini bulamadım oraya gelecek dolayısıyla daha iyisini bulana kadar en iyisi G :)


by_CEA - 1.03.2012 09:34:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 8 - AKOR
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
KARDEŞİM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ 10 NUMARA xD
teşekkür ederem


by_CEA - 1.03.2012 09:30:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz  ver 3 - TAB
Teşekkürler, güzel bilgilendirme.


ben.bilen - 1.03.2012 08:51:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Harry Potter  - TAB
D-0--------------------------------------2-------------------------
A---0--3--2--0--7--5--2-0--3--2--0--1-----1------------------
E------------------------------------------------------------------

bu bolum boyle olmalı bence


LeDDeR - 1.03.2012 03:30:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Gerçeker & Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
A Em G F#m
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan



G EM
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var

böyle sanki daha bi tatlı oluyor..


alperekinci - 1.03.2012 02:09:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara  ver 2 - AKOR
yok cmaj7 olmıyacak akorlar birebir arkdaşlar farklı çalmak isteyenler farklı çalabilir tabikide


necatitakip - 1.03.2012 01:20:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Göremem  - AKOR
eyvalah sagol dostum.


musiceditor - 1.03.2012 01:06:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer - Galiba  - AKOR
valla aslında aralara g akoruda eklenebilir ama bu bana daha düzgünmüş gibi geldi, valla mi majörüde bilmem iyi oldugunu düşünüyorum, vesselamı falanda gönderdim, bikaç sagopa şarkısı daha yollıcam baytar beyaban, bide vesselamı yolladım ama bakalım ne zaman yayınlanır


TonyMontana1 - 1.03.2012 00:26:32

Anketler - P&M gitar markasını duydunuz mu?
Akustik.


gitarist67e - 1.03.2012 00:17:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 4 - TAB
bunu çalarken şarkıyı dinle yanlışlarını görürsün.


pancar123 - 1.03.2012 00:16:22

Demolar - Nev - Zor
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde yakuli yazmıştı:
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde gitarist67e yazmıştı:
Çok güzel kardeşim Başarılarının devamını dilerim. Keyifle dinledim favorilerimdesin.
teşekkür ederim :)
:) Rica ederim.


gitarist67e - 1.03.2012 00:05:09

Sayfalar:  [3793]  [3794]  [3795]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [ 3800 ]  [3801]  [3802]  [3803]  [3804]  [3805]  [3806]  [3807] 

Anket
turk rock soruyor:
En Sevdiğiniz Müzik Tarzı Nedir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.