Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan ver 5 - AKOR
ehehe orjinal akorlara idare eder dedin ya gitara yeni başladığını belli ettin. önce gitarına bir akor çek sonra çalmayı dene.
13 Eylül 2011 Salı tarihinde wilfin yazmıştı: sanki E ler olmamı gibi geldi bana bugun sabah tellerımı degıstrdım belkı ondan ses alamıyor da olabılırım ama guzel ;)
evet bana da öyle geliyor. em yapıca biraz daha iyi oluyor ama tam tonu bulamadım.
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana ver 4 - AKOR
kanki dogrusu bu evet ama sadece Em ler olmasa daha iyi gerek yok bence zaten tek bi yerde kullanmışsın. anlamışsındır 2 kez g ritmi ar em yerine ok....