Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [ 3795 ]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 5 - AKOR
ehehe orjinal akorlara idare eder dedin ya gitara yeni başladığını belli ettin. önce gitarına bir akor çek sonra çalmayı dene.


ghostweb - 1.03.2012 21:39:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 4 - AKOR
rica ederim :)


ghostweb - 1.03.2012 21:36:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma  ver 2 - AKOR
Sanki C ve G7'lerde sorun var gibi, ses uymuyor :S Yerine ne konabilir?


MeZaR_88 - 1.03.2012 21:25:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 2 - AKOR
ÜSTAD G# DE Bİ SORUN VAR BENCE ONUN DIŞINDA HARİKA OLMUŞ TEŞEKKÜRLER


m_turkmen_78 - 1.03.2012 21:16:42

Demolar - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun (Tan) - Çağdaş BOY
abı boyle de guzel de bence artık bırıne ıhtıyacın var sololarda 2 gıtar olur cıft ses yaparsınız arada daha bı hos olur ya


torbacısirin - 1.03.2012 21:08:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülay - Gönlüm Dağlarda  - AKOR
13 Eylül 2011 Salı tarihinde wilfin yazmıştı:
sanki E ler olmamı gibi geldi bana bugun sabah tellerımı degıstrdım belkı ondan ses alamıyor da olabılırım ama guzel ;)
evet bana da öyle geliyor. em yapıca biraz daha iyi oluyor ama tam tonu bulamadım.


hakanbudakk - 1.03.2012 21:05:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 4 - AKOR
kanki dogrusu bu evet ama sadece Em ler olmasa daha iyi gerek yok bence zaten tek bi yerde kullanmışsın. anlamışsındır 2 kez g ritmi ar em yerine ok....


4everDante - 1.03.2012 21:01:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  - AKOR
helal dostum kulağına sağlık en iyisi bu olmuş


rockbysezerx - 1.03.2012 20:59:13

Demolar - Duman-İyide Banane solo (Klasik Gitar Versiyonu)
Güzel olmuş . tabları paylaşma imkanın varmıdır ?


İbanezGrg121 - 1.03.2012 20:58:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 2 - AKOR
hepsi yanlış arkadaş

am c dm c
kendimi esir aldım çalmadı yine telefonlar
alışırım sanmıştım yüregimde sancın var ..... dogrusu bu


4everDante - 1.03.2012 20:56:59

Demolar - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin
sesin gerçekten güzelmiş :) çok beğendim.


StreetBoi - 1.03.2012 20:47:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Söyleme  ver 2 - AKOR
Akoru çıkaran arkadaşın eline sağlık. Ritmini de ben çıkardım: AKYYAY güle güle kullanın :)


MeZaR_88 - 1.03.2012 20:32:20

Sayfalar:  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [ 3795 ]  [3796]  [3797]  [3798]  [3799]  [3800]  [3801]  [3802] 

Anket
tecorle soruyor:
1yıldır Klasik Gitar Çalıyorum Akustik Gitar Alacağım Hangisi Olsun?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.