Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [3788]  [ 3789 ]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - O Benim Arkadaşım  - AKOR
ellerinize saglık yemin ediyorum süperisiniz :)


gebzeligitarcı - 2.03.2012 19:43:12

Demolar - İsyan
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde burakca yazmıştı:
detonesin üzülürek söylüyorum
Dostum yorumun için teşekkürler ama yapılan eleştiriler Halil Sezai gibi söylemeye çalışmam oldu.. Ama ben detone göremedim teşekkürler yine de :)


megamusti - 2.03.2012 19:42:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Domuz Gribi  - AKOR
çok iyisiniz arkadşlar yaşarkıyı gördüm gülmekten yarıldm :D ya başka işiniz gücünüz yokmu gidin başka şarkıların akorlarını çıkartın :D bu nasıl şarkıdır :D yinede güzel olmuş ( denemedim deil yani :D ) tebrikler


gebzeligitarcı - 2.03.2012 19:39:26

Demolar - İsyan
Değerli yorumlarınız için teşekkürler, stüdyo programında ilk denememdi, o yüzden halil sezaiden farklı bi şekilde söylersem, şarkıyı değiştirmiş denilir diye yapmadım ama yine de sağolun yorumlarınız için :)


megamusti - 2.03.2012 19:33:17

klasik gitarla bu kadar oluyor kardeş


zeko45 - 2.03.2012 19:31:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Öykü Gürman - Adı Yok Hala  - SÖZ
bunun akorları olsa ne iyi olurdu..


serci - 2.03.2012 19:10:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
akorların yarısı doğru yarısı yanlış


80merto80 - 2.03.2012 18:56:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Geceler Suskun  - AKOR
orjinal ton Cm dir yani kapo 3 de çalın ;)


furkansarıaydın - 2.03.2012 18:46:03

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
gayet başarılı bravo


legendgirl - 2.03.2012 18:10:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık  - AKOR
ritim 3/4 lükte olabiliyor


betülbetül - 2.03.2012 18:10:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
arkadaşlar ritim 8/8 lik


betülbetül - 2.03.2012 18:07:03

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Orjinali kadar iyi:)


gazelle88 - 2.03.2012 18:04:48

Sayfalar:  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [3788]  [ 3789 ]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795]  [3796] 

Anket
Oguzhandro soruyor:
Squier Fender Bullet Strat Nasıl ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.