Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Domuz Gribi - AKOR
çok iyisiniz arkadşlar yaşarkıyı gördüm gülmekten yarıldm :D ya başka işiniz gücünüz yokmu gidin başka şarkıların akorlarını çıkartın :D bu nasıl şarkıdır :D yinede güzel olmuş ( denemedim deil yani :D ) tebrikler
Demolar - İsyan
Değerli yorumlarınız için teşekkürler, stüdyo programında ilk denememdi, o yüzden halil sezaiden farklı bi şekilde söylersem, şarkıyı değiştirmiş denilir diye yapmadım ama yine de sağolun yorumlarınız için :)