Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma ver 2 - AKOR
Gökhanın Joytürk Akustik performansına uygun olarak çıkardım akorlar ama C yerine bazı yerlerde Am kullanabilirsin. G7 yerinede G kullanabilirsin . Bunlar benim kulağıma hoş geldi böyle çalıyorum bnde : ) yinede görüşün için teşekkürler : )
Demolar - istanbulda sonbahar (Grup Fötr)
orijinalinden farklı bir arpej olmuş,fakat ben yine de beğendim. arpejini bana da yazabilir misiniz? Teşekkrler,benim de amatör ses kayıtları biçiminde şarkılarımı dinler misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.