Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [ 3785 ]  [3786]  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma  ver 2 - AKOR
Gökhanın Joytürk Akustik performansına uygun olarak çıkardım akorlar ama C yerine bazı yerlerde Am kullanabilirsin. G7 yerinede G kullanabilirsin . Bunlar benim kulağıma hoş geldi böyle çalıyorum bnde : ) yinede görüşün için teşekkürler : )


Alicone - 3.03.2012 15:53:32

Demolar - İßrahim-Hiçmi Düşunmedun sen (Kazım Koyuncu)
Emeğine sağlık :)


SilentGuitarist - 3.03.2012 15:44:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - We Could Be The Same  ver 2 - AKOR
arkadaşlar nakarata geçiste yaptığı tabları bilen varsa yazabilir mi?


FockFe@R - 3.03.2012 15:29:00

Demolar - istanbulda sonbahar (Grup Fötr)
orijinalinden farklı bir arpej olmuş,fakat ben yine de beğendim. arpejini bana da yazabilir misiniz? Teşekkrler,benim de amatör ses kayıtları biçiminde şarkılarımı dinler misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.


Nikolakiss - 3.03.2012 15:24:22

Sağol kardeşim ;)


resoxx - 3.03.2012 15:21:22

Elinize ağzınıza sağlık Çook başarılı :)


ByShADoW - 3.03.2012 14:48:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev  ver 4 - AKOR
Ellerine sağlık..


gitarciqız - 3.03.2012 14:10:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Cennet  - AKOR
Güzel şarkı orijinal akorlar.. Emeğine sağlık.


esperanzas - 3.03.2012 13:47:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 4 - AKOR
bunu ritim ve arpejinide yazsaniz cok guzel olurdu. kendimce ritim atiyorum ama uymuyor. twk


aefd - 3.03.2012 13:36:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Uzaktanda Severim  - AKOR
F E
Uzaktanda Severim böyle daha iyi oluyor kardeşim


Alpox - 3.03.2012 13:19:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Neslihan - Hiç Sevmedim  - AKOR
Beyler arpej atılıyor dene ve görün '(3/4)lük'''pimami'' arpej atcaksınız ama yanlız altan 4 telle yapın tam oturuyor...


YiğitSerdar - 3.03.2012 13:01:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Üşürken  - AKOR
ritmi nedir ?


Sekect - 3.03.2012 13:01:01

Sayfalar:  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [ 3785 ]  [3786]  [3787]  [3788]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792] 

Anket
Mewto soruyor:
Gitarla ilgili her ankette İbanezin çok oy almasının nedeni dedir ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.