Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Her Neyse ver 2 - AKOR
Bu şarkıyı solosuda dahil tümüyle çıkartıp çaldım arkadaşlar arada ufak hatalarım oldu ama piyanoyu gitara çevirmek biraz zordu o yüzden :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Her Neyse - AKOR
Bu şarkıyı solosuda dahil tümüyle çıkartıp çaldım arkadaşlar arada ufak hatalarım oldu ama piyanoyu gitara çevirmek biraz zordu o yüzden :)
04 Mart 2012 Pazar tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı: E YANİ SONUÇTA KAPO 5 E KADAR GELMİŞSİN YER KALMAMIŞ :) ELLERİNE SAĞLIK DOSTUM YİNEDE GÜZEL. SADECE G AKORU BİRAZ TİZ KAÇIYOR GİBİ GELDİ :)