Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [ 3780 ]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Elleri Ellerime  ver 2 - AKOR
saolun


ahmedy00 - 4.03.2012 12:44:41

Demolar - Bu kalp seni unuturmu
Harika olmuş tebrikler. Sesiniz çok hoşmuş. :)


Dili_ - 4.03.2012 12:22:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık  - AKOR
10 Mart 2011 Perşembe tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
ritim aayay
doğru ritm bu bence


d4rkston3 - 4.03.2012 11:51:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
ritim 8/8 lik arkadaşlar


betülbetül - 4.03.2012 11:50:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev  ver 4 - AKOR
arpeji ne olacak


AMAZİNGUITAR - 4.03.2012 10:57:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Ezberimsin  ver 3 - AKOR
Nakaratta Em yerine A koyun


furkansarıaydın - 4.03.2012 10:54:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Her Neyse  ver 2 - AKOR
Bu şarkıyı solosuda dahil tümüyle çıkartıp çaldım arkadaşlar arada ufak hatalarım oldu ama piyanoyu gitara çevirmek biraz zordu o yüzden :)

http://www.youtube.com/watch?v=XJkj7dUYw5Q


black_5555 - 4.03.2012 10:43:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Her Neyse  - AKOR
Bu şarkıyı solosuda dahil tümüyle çıkartıp çaldım arkadaşlar arada ufak hatalarım oldu ama piyanoyu gitara çevirmek biraz zordu o yüzden :)

http://www.youtube.com/watch?v=XJkj7dUYw5Q


black_5555 - 4.03.2012 10:43:17

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Hüdayda  - TAB
alakasız olmuş


1025 - 4.03.2012 10:07:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  ver 3 - AKOR
27 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde aykut24 yazmıştı:
Kardeşim gayet güzel akorlar eline kulağına sağlık....
saol kardesım


s3vket - 4.03.2012 06:22:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  - TAB
hocam eline sağlıkta yanlış tellerde yazmışsın tabı :)


mesutonur - 4.03.2012 01:04:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  ver 4 - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
E YANİ SONUÇTA KAPO 5 E KADAR GELMİŞSİN YER KALMAMIŞ :) ELLERİNE SAĞLIK DOSTUM YİNEDE GÜZEL. SADECE G AKORU BİRAZ TİZ KAÇIYOR GİBİ GELDİ :)
haklısın G biraz tiz kaçıyo


by_CEA - 4.03.2012 00:52:47

Sayfalar:  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778]  [3779]  [ 3780 ]  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787] 

Anket
reberow soruyor:
Sizce hangi elektro gitar almalıyım neden ? ayrıca başka önerileride yoruma yazarsanız sevinirim.











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.