zaqzaq331 - 3.03.2012 22:11:31
03 Mart 2012 Cumartesi tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:SES GÜZEL AMA GİTAR KÖTÜ YORUMUMCA :=)
kemanist- - 3.03.2012 22:10:33
03 Mart 2012 Cumartesi tarihinde gitke yazmıştı:şarkıya yeni yorum güzel olmuş....
kemanist- - 3.03.2012 22:07:27
gitke - 3.03.2012 21:59:20
m_turkmen_78 - 3.03.2012 21:50:32
m_turkmen_78 - 3.03.2012 21:33:01
Santana24 - 3.03.2012 21:17:30
m_turkmen_78 - 3.03.2012 21:06:18
m_turkmen_78 - 3.03.2012 21:05:36
m_turkmen_78 - 3.03.2012 21:04:47
GaWa197 - 3.03.2012 20:50:06
GaWa197 - 3.03.2012 20:42:19