|
|
Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
04 Mart 2012 Pazar tarihinde cao_boy yazmıştı: Em Am G F Em Sevdanın ateşiyle ben bir daha yanmayacaktım Em Am G F Em Gözüm sende gönlüm sende Böyle kör olmayacaktım Am G F Dm Sonra dönüp kendime lanet edip kızmayacaktım Em F Dm Em Aşk bende sen ellerde hayat geçmez
Em gözlerimde gece oldu Em Em Dm F G Am Ne sevdi, ne unuttu öylece bir yolda koydu Am G Son aşkımsın demişti, sonum oldu F Em Dm Em Bundan sonra ona dönemem artık
Em Am G F Em Sende seveceksin elbet, belki bugün belki yarın Em Am G F Em Hayat hesabını sorar yanına kalmaz ahlarım Am G F Dm Hızlı koştum peşinden çok yoruldum sendin insafsız Em F Dm Em Bir daha inanmak yok sana artık
teşekkürler ..
MMÇÇ - 4.03.2012 17:59:50
|
|
şeyy ya :) galiba kış gelsede değil de kış çöksede olacak :D yanlış söylemişim :)
tacsizkral1992 - 4.03.2012 17:56:23
|
Demolar - yani - quny
bu şarkının tuhaf akorları var her yerde. daha makul akorları bilen var mı ya?
burakca - 4.03.2012 17:55:16
|
Demolar - Senden Önce Senden Sonra
listeme ekledim.. tebrikler kardeşim
burakca - 4.03.2012 17:52:28
|
Demolar - Harbiden Bir Derdim VAr !! ( Arabesk Cover )
kardeşim afedersin ama buzağını mı arıyorsun :)
burakca - 4.03.2012 17:51:27
|
Demolar - Burcu Güneş - Oflaya Oflaya
tizler felaket..
burakca - 4.03.2012 17:49:28
|
Demolar - 01- Akdeniz Akşamları
amatör oldugun için iyi yada kötü demek ayıp olur. ama karar vermelisin arabesk gırtlagı mı yoksa rock tarzı mı söyleyeceksin şarkıyı.. eleştrimi negatif yönde algılama lütfen..
burakca - 4.03.2012 17:48:05
|
Demolar - şimdi hayat
teşekkürler ;)
burakca - 4.03.2012 17:29:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya - AKOR
akorlar on numara olmuş elinize sağlık ama ritimde biraz sorun var. 4/4 lük tam olmuyor gibi
UguR_ - 4.03.2012 17:24:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Mazideki Aşk ver 2 - AKOR
emeğine sağlık kardşm de bence yanlış akorlar
m_turkmen_78 - 4.03.2012 16:47:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak - AKOR
A E Bm Yalanla yüz göz olamıyorum
Daha iyi oluyor bu şekilde deneyin .
Ayrıca emegine saglık .
git4risT - 4.03.2012 16:24:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Meğerse - AKOR
bu şarkının tabını bilen var mı
metallicaboy - 4.03.2012 16:14:09
|
|
|