|
|
Anketler - Müzik dinlerken neye dikkat edersiniz?
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde firatcaglar yazmıştı:
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Baykuş93 yazmıştı:
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde RAMMSTEIN yazmıştı:
15 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde aakben yazmıştı: arkadaşım müziğin kalitesini calınan enstrüman sayısıyla ölcebilirmisin. Bence de ya sayı arttıkça kalite artıyosa 30 kişilik sınıflarda işlenen müzik derslerinin ziyafet şeklinde geçmesi beklenmez miydi:D:D:D Adam haklı beyler Söylenecek söz kalmamış :D<br/> katılıyorum
hasretim ona - 5.03.2012 18:25:50
|
Anketler - Müzik dinlerken neye dikkat edersiniz?
26 Temmuz 2011 Salı tarihinde Derin... yazmıştı: şarkıyı duyduğumda bende bir iz bırakıyorsa benim için her zaman dinlemeye değer bi şarkı demektir :) aynen ya
hasretim ona - 5.03.2012 18:25:14
|
Anketler - Emre Aydın'ın yaptığı müzik hakkında ne düşünüyorsunuz?
sevgilisini mevgilisi beni ilgilendirmez şarkıları güzel
hasretim ona - 5.03.2012 18:20:58
|
Anketler - Emre Aydın'ın yaptığı müzik hakkında ne düşünüyorsunuz?
07 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde dariius yazmıştı: emre aydın kim yaa...boynuz şarkıları yazıyo...ulen hayatta tek şey aşk mıı...şu gavurların şarkı sözlerine eccük baksınlar yaaa..bi karı bu kadar mı önemsenir
gavurların şarkı sözleriyle bi yere varılmaz
hasretim ona - 5.03.2012 18:19:38
|
Anketler - Emre Aydın'ın yaptığı müzik hakkında ne düşünüyorsunuz?
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde orkun44 yazmıştı: tarzını beğenenlere soruyorum ulan bu emre ne tarz müzik yapıo daha çözemedim rock
hasretim ona - 5.03.2012 18:18:05
|
Demolar - Değmesin ellerimiz
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Gitar Delisi xD yazmıştı: "/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> <span style="font-weight: bold;">kardeşim gitarın türü ne "/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/><br/> </span><blockquote width="80%" align="left" style="background-color: rgb(237, 237, 237);"> <pre style="color: black; font-family: courier new;"> </pre> <br/>elektro klasik kardeşim. :)
telepaty - 5.03.2012 18:15:09
|
Demolar - Sonbahar
elektro klasik admira paloma
telepaty - 5.03.2012 18:14:06
|
Demolar - Dayan Yüreğim Dayan
güzel şarkı
hasretim ona - 5.03.2012 18:11:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim ver 4 - TAB
bak kaç ay geçmiş aradan demekki o zaman bilmiyo muşum bir şey :D şimdi gül gibi çalıyorum emeğine sağlık :D
berkekolik1 - 5.03.2012 18:04:01
|
Demolar - Ne olur Gitme ( Nara ) Grup Nara
solist trafik kazasında öldü malesef :(
burakca - 5.03.2012 17:35:25
|
|
altından kalkamayacağını düşünmüştüm, dinledikten sonra tebrik etmek istedim
burakca - 5.03.2012 17:32:01
|
|
açıkçası ben sesimin bu kadar değişken oldugu bir şarkıyı eklemezdim
burakca - 5.03.2012 17:28:07
|
|
|