Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [ 3771 ]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778] 
29 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
MEYHANE VERSİYON OLMUŞ :)
ben bana eleştiri yapacak kişinin müzikten anlayan birisi olmasını tercih eddiyorum sadece,ben eleştiriye açıığımm dert etme sen ;')


zamansızım - 5.03.2012 20:38:53

05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde torbacısirin yazmıştı:
bı akort lutfen cok daha guzel olur boyle rahatsız edıyo gercekten
ses cok ıyıymıs elıne saglık da bı daha kaydet daha keyıflı dınleyelm


torbacısirin - 5.03.2012 20:25:54

bı akort lutfen cok daha guzel olur boyle rahatsız edıyo gercekten


torbacısirin - 5.03.2012 20:24:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeynep Casalini - Duvar  ver 2 - AKOR
G ler Gm olmalı
ritim aayay


freedom593 - 5.03.2012 19:44:40

Anketler - Cover Yapıp Kendini Rockcı Sanan Kişi Veya Kişiler Kimlerdir?
teoman ve emre aydının bu listede olmaması lazım


freedom593 - 5.03.2012 19:42:14

Demolar - Bariscapt-----Yolcu yolunda gerek
eline sağlık abicim güzel çalışma olmuş,bu arada rica etsem senden bi yardım alabilirmiyim ?


Emre.exe - 5.03.2012 19:40:40

Demolar - Kazım Koyuncu-Yalnızlığı Anla
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde kemanist- yazmıştı:
eline sağlıkk güzel olmuş..
teşekkür ederim :)


Emre.exe - 5.03.2012 19:35:22

Demolar - Kazım Koyuncu-Yalnızlığı Anla
eline sağlıkk güzel olmuş..


kemanist- - 5.03.2012 19:34:12

Demolar - Sevda Olmasaydı :D
ara sıra gitara kafa mı atıyorsun şarkıda :D güzel ve eğlenceli olmuş :D ya şarkıdan olsa gerek ya da senin söyleyişinden olsa gerek.ama ilk başlarda gitarla hem çalıp hem söylemek için daha kolay şarkılar seçebilirsin :) ellerine sağlık :)


Emre.exe - 5.03.2012 19:27:15

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Ele Güne Karşı  - AKOR
ritim 2/4 lük arkadaşlar


batuhankurtlu - 5.03.2012 19:13:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe Kırgız - Kalbime Gömerim O Zaman  - AKOR
kapoyu 6 yapın akorları bu şekilde deiştirin
Dm# = Am
C# = G
Gm# = Dm
Bbm = Em
B = F


furkansarıaydın - 5.03.2012 18:28:31

Anketler - Müzik dinlerken neye dikkat edersiniz?
sözleri güzelse kulağa hoş geliyosa dinlerim bide fazla acılarımı deşmezse


hasretim ona - 5.03.2012 18:27:58

Sayfalar:  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769]  [3770]  [ 3771 ]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [3776]  [3777]  [3778] 

Anket
Mediterranean soruyor:
Gülşen'in "Beni Durdusan Mı?" adlı albümünde en çok hangi şarkıyı beğendiniz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.