Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [ 3776 ]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783] 
Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
birkaç sarkını dinledim içlerinde en çok bu sarkı sesine çok güzel gitmiş...
başarılar dilerim...ağzına sağlık


emrektunca - 4.03.2012 22:05:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  ver 3 - AKOR
dm yerine f dahi iyi bence


tekincan - 4.03.2012 22:01:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
Am yerine C daha ii oluyo


ReTeli - 4.03.2012 21:43:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Çilekeş - Yok  - AKOR
17 Mayıs 2006 Çarşamba tarihinde wow2 yazmıştı:
bir alıntı olduğunu eklememişsin
iki dm# den alcaksınızz
yani:

dm# B G# olcak
nakarat ise:
dm# B G# Bb olcak!!Saygılar!!
bencede b daha iyi


Kabusunam - 4.03.2012 21:23:17

Demolar - teoman istanbulda sonbahar yüksek kalite
soze gectigin kisimlar daha farkli bi daha dinle istersen iyi olmus yine de eline saglik unutmadan E yerine G basiliyo


torbacısirin - 4.03.2012 21:03:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Külah  - AKOR
bu ne F F gıdıo yanlıs tamamen


GitarYoLunda - 4.03.2012 20:46:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Doyamadım  - AKOR
RİTMİ NASIL OLUR KARDEŞLER BUNUN


eya2009 - 4.03.2012 20:37:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce (Akustik)  - AKOR

{G#3-E4-Eb4-Eb4-C#4-C#4-Eb4-C#4-Eb4-E4}
{F#4-E4-E4-G#4-F#4-E4-C#4-Eb4-E4-Eb4}
{C#4-Eb4-E4-Eb4-Eb4-C#4-Eb4-C#4-B3-G#3-A3>B3>C#4}
{G#3-Eb4-E4-C#4-B3-C#4-E4-Eb4}


bu akorlar nası basılıyo biri yardım etsin lütfen


legolasaragorns - 4.03.2012 20:21:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Joaquín Rodrigo - Rodrigo  - TAB
aynısını çıkartmışsın emeğine sağlık...


comando55 - 4.03.2012 20:06:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam  ver 6 - AKOR
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde jus yazmıştı:
rtim aksak 4/4 lük değil mi arkadaslar?
Değil. 5/8 lik .


ysf-54 - 4.03.2012 19:25:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Düş Sokağı  - AKOR
2/9 luk ritimlee çalabilirsiniz aayaay


gitarist_259 - 4.03.2012 19:18:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Koliva - Destan  - AKOR
<span style="font-weight: bold;">&Ccedil;ok g&uuml;zell ger&ccedil;ekten :)<br/>
</span>


TNK. - 4.03.2012 19:17:54

Sayfalar:  [3769]  [3770]  [3771]  [3772]  [3773]  [3774]  [3775]  [ 3776 ]  [3777]  [3778]  [3779]  [3780]  [3781]  [3782]  [3783] 

Anket
SosyalistGitar soruyor:
Sizce 750 -1000 TL arası en iyi elektro akustik gitar









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.