|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Bu Akşam Ölürüm - TAB
15b-14-15b-16p15p13
sanırım bu kısımda biraz hata var kulagıma tam oturmuş gelmiyor ama genel olarak çok güzel teşekkürler..
İbanez0 - 6.03.2012 23:51:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Bu Akşam Ölürüm - TAB
07 Haziran 2010 Pazartesi tarihinde HalloweeN* yazmıştı: 15p yazıyo p nin anlamı ne ? örnegin 16p 15p13 diyor 16 15 ve 13 e parmaklarını koy penayı vur sonra ellerini tek tek tellerden cek pull off demek biraz araştırırsan iyice anlayabilirsin
İbanez0 - 6.03.2012 23:50:20
|
Demolar - Nem Kaldı
Tebrikler, dinlerken keyif aldım...Bağlamanın yeri her zaman başkadır :) Ayrıca ses de güzel ve gitar efektleri ayrı bir hava katmış...
orangeroom - 6.03.2012 23:44:07
|
Demolar - O Kirpik Hala Bende Sevgilim
Bütün şarkı çıkış yapacağın yeri bekleyerek durdum, öyle bir ses ile başladın ki şarkıya o çıkışı nasıl yapacağını merak ettim ve ne yazık ki yapmadın. Benden nacizane bir görüş sesin gayet güzel ama şarkıyı bitirdiğin yerde ritme geç ve başta biraz daha pes okuyup orda çıkarak bu güzel sesi sunmandır. Onun dışında arpejin doğru, sesin gayet iyi geliyor. Bu yorumu bu şarkıyı çalıp söylemeyi çok seven biri olarak yaptığımı da bil :) insanları en etkileyen kısım bitirdiğin yerden sonrası..
Kutluhan Meral - 6.03.2012 23:34:36
|
|
dıger sarkı ıcın aynısını soleyemesem de bu gayet ıyı olmus elınıze saglık
torbacısirin - 6.03.2012 21:37:01
|
|
akorlarını nerde bulabilirim bu parçanın?
hbatuhan - 6.03.2012 21:08:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Sana Aşık Yalnız Ben - AKOR
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde mrtdrk yazmıştı: eline sağlık fakat Fm ler F olsa daha iyi olur sanki aynen
The_N!ghtmare - 6.03.2012 20:50:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Ben O Değilim ver 2 - AKOR
B ler Bb olunca daha hoş bence
The_N!ghtmare - 6.03.2012 20:47:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Rolling In The Deep ver 4 - AKOR
ritim ne ?
berkergl - 6.03.2012 20:43:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında - AKOR
elim hızlı ritim metoduna o kadar alışmış ki halil sezaiye ayak uyduramıyorum. ama akorlar doğru. :)
mommonster - 6.03.2012 20:36:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıklıoğlu - Paramparça - AKOR
http://www.akormerkezi.com/halil-sezai-paramparca-by-cea-_demo-dvpp.html
bu akorlarla çaldığım demo
by_CEA - 6.03.2012 20:32:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar ver 3 - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde tekincan yazmıştı: dm yerine f dahi iyi bence herkesın kendı yorumu tabı
s3vket - 6.03.2012 20:17:05
|
|
|