esrana - 7.03.2012 20:33:15
esrana - 7.03.2012 20:32:08
Furkan_ - 7.03.2012 20:29:31
07 Mart 2010 Pazar tarihinde Si.BeMoL yazmıştı: ritim nakaratta 4/4 lük folk arpej ise p i m a i m ayinede yanlışsa uyarınız
acemigitarist2 - 7.03.2012 20:25:59
torbacısirin - 7.03.2012 20:24:13
sonzade - 7.03.2012 20:21:08
afgitarist - 7.03.2012 20:17:29
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde mommonster yazmıştı: C Am Dm B Meraklansam gizlice, delice kıskansam seni böyle daha iyi sanki
mommonster - 7.03.2012 19:53:15
mommonster - 7.03.2012 19:52:17
volkann79 - 7.03.2012 19:46:22
Gkberk. - 7.03.2012 19:37:29
Gkberk. - 7.03.2012 19:27:54