Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [ 3762 ]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769] 
Demolar - söyleyemedım..musty
ayenen katılıyorum


esrana - 7.03.2012 20:33:15

Demolar - Söyleyemedim - Gitar Halit Aydın
arka fondakı arpej olamasa super olurdu ama bu bıle cokcokguzel


esrana - 7.03.2012 20:32:08

Demolar - Bariscapt-----Yolcu yolunda gerek
Abi eline sağlık çok beğendim kıpır kıpır olmuş :)


Furkan_ - 7.03.2012 20:29:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni  - AKOR
07 Mart 2010 Pazar tarihinde Si.BeMoL yazmıştı:
ritim nakaratta 4/4 lük folk
arpej ise p i m a i m a
yinede yanlışsa uyarınız
hayır arpej pimamiam


acemigitarist2 - 7.03.2012 20:25:59

Demolar - Yine Yazı Bekleriz
dınlemedıysen bı ozer atık sarkılarına bak abı bence sana ıyı gıder dıye dusunuyorm


torbacısirin - 7.03.2012 20:24:13

Demolar - Mevsim Bahar
Süper bir parça üstad. Yolunuz açık olsun.


sonzade - 7.03.2012 20:21:08

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Vurgun Yedim  - AKOR
Ellerine Sağlık


afgitarist - 7.03.2012 20:17:29

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu  ver 3 - AKOR
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde mommonster yazmıştı:
C Am Dm B
Meraklansam gizlice, delice kıskansam seni

böyle daha iyi sanki
aman dm değil ya d pfs :D


mommonster - 7.03.2012 19:53:15

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu  ver 3 - AKOR
C Am Dm B
Meraklansam gizlice, delice kıskansam seni

böyle daha iyi sanki


mommonster - 7.03.2012 19:52:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Yarım  - AKOR
ritm 4/4 lük


volkann79 - 7.03.2012 19:46:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı  ver 4 - AKOR
Çok iyi .. !!


Gkberk. - 7.03.2012 19:37:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya  ver 3 - AKOR
Tövbe yarabbim yaaa.. abi bırak sen bu işi.. kulağa da bi baktır . durumun vahim gibi..


Gkberk. - 7.03.2012 19:27:54

Sayfalar:  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [ 3762 ]  [3763]  [3764]  [3765]  [3766]  [3767]  [3768]  [3769] 

Anket
kardelen-a soruyor:
Elektrogitarım İbanez Gio Sizce Nasıl?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.