|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 2 - AKOR
versiyonlar icinde rastladığım en dogru akor
osmanozturk - 9.03.2012 18:02:29
|
Anketler - Dünyanın En İyi Heavy Metal, Hard Rock, Rock & Roll Grubu?
Beyler tamam metallica da iyi, kaliteli müzikler yapan bi grup ama black sabbath, ıron maiden gibi gruplar dururkn metallica'yı seçmek brz saçma gibi...
rock_in_life - 9.03.2012 18:01:31
|
Anketler - Gitarı Kızı Yada Oğlu Olarak Görenler Yani Ona Canlı Gibi Davrananlar?
Gitarım benim için bazen oğlum, bazen dert ortağım, bazen benden bi parça...
rock_in_life - 9.03.2012 17:57:19
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Tanrim burcin diye biri vardi cakma burcinler turedi bu kadar birbiriyle alakasiz turde sarkilari calabilen bir bunye uranyumla falan besleniyor olmali. HEMEN gidip olmelisin igrenc otesi tam bir hayal kirikligi olmus Of of biride duz mantik kafadan cikip harikalar yaratamaz mi su sitede megabyte larima yazik bea dinlemiyom! Ne diyordum yaw ben höf (Chrome kilitlendi) Neyse tekrar yazayım. Günümüz dumancılarından halil sezaicilerinden eklenen demolar dışında gerçek 90 lar aşığı bi demo. Şarkının sözü ve bestesi sezen aksuya ait radyoda nerdeyse her akşam çaldığım bir şarkıydı. Anladım gidiyorsun daha öncekiler gibi ... Hiç olmazsa son bir defa öp ... Yazık şu gecen ömrüme yazık .. Bide elveda var Ahh çiğerim yanıyor hergün biri gitmekte ..ah yüreğim kanıyor her an bişey bitmekte ..(Bunalıma sokmuştu bu şarkı dinlemekten beni) Sevgili turuncu oda genelde kötü eleştiriyordum demoları ama şarkıda yorumunda güzel. Elveda yıda çalıp eklemen dileğiyle.
Bu Yoruma Cevap Ver
Ufuk/\/\ufuk | 20 Şubat 2012 Pazartesi 03:10 (bkz: http://www.akormerkezi.com/orangeroom-susma-veda-ederken_demo-jhhr.html) Bu kadar alakasız yorumları yapabilen bünyeyi ne ile açıklayacaksın merak ediyorum.
orangeroom - 9.03.2012 17:41:20
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Tanrim burcin diye biri vardi cakma burcinler turedi bu kadar birbiriyle alakasiz turde sarkilari calabilen bir bunye uranyumla falan besleniyor olmali. HEMEN gidip olmelisin igrenc otesi tam bir hayal kirikligi olmus Of of biride duz mantik kafadan cikip harikalar yaratamaz mi su sitede megabyte larima yazik bea dinlemiyom! Oldukça ilginç bir yorum.
orangeroom - 9.03.2012 17:38:06
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Tanrim burcin diye biri vardi cakma burcinler turedi bu kadar birbiriyle alakasiz turde sarkilari calabilen bir bunye uranyumla falan besleniyor olmali. HEMEN gidip olmelisin igrenc otesi tam bir hayal kirikligi olmus Of of biride duz mantik kafadan cikip harikalar yaratamaz mi su sitede megabyte larima yazik bea dinlemiyom! Oldukça ilginç bir yorum.
orangeroom - 9.03.2012 17:38:02
|
Tanrim burcin diye biri vardi cakma burcinler turedi bu kadar birbiriyle alakasiz turde sarkilari calabilen bir bunye uranyumla falan besleniyor olmali. HEMEN gidip olmelisin igrenc otesi tam bir hayal kirikligi olmus Of of biride duz mantik kafadan cikip harikalar yaratamaz mi su sitede megabyte larima yazik bea dinlemiyom!
Ufuk/\/\ufuk - 9.03.2012 16:49:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Tövbe - AKOR
29 Nisan 2011 Cuma tarihinde ne bilem ben yazmıştı:
11 Şubat 2011 Cuma tarihinde trockya) yazmıştı: dostlarım birisi E5 VE Fm# ve G5 akorlarının basılışını anlatabilirmi akor cetfelinden bi bok anlamadım e yi fvefm ii ve g yide biliorm ama bu 5 ler noluo ? Bareleri sadece 2 parmak basınca 5li olur kardeşim mesela G5 basmak için mi-----3------- la--------------5 anlatabilmişimdir inş :D sadece 2 parmak deil dostum 3 parmakta olr
D---- 5 A-----5 E-----3
ahmedy00 - 9.03.2012 16:41:40
|
|
Ona takılmayıp gitara veya sesine takılırsam da sonuç değişmez ;)
Hector-Paris - 9.03.2012 16:04:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Çifte Kavrulmuş - AKOR
eline sağlık güzel olmuş
mukem - 9.03.2012 16:02:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - O Benim Arkadaşım - AKOR
peki bunun ritmi yada arpeji nedir arkadaşlar
acemigitarist2 - 9.03.2012 15:43:41
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Melis Könesu yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde quny yazmıştı: Sesin guzel, yorumun guzel, alpejler akorlar rtimler sıkı bi egzersiz ve gitarinda akort istiyor ama tekrar soyluyorum guzel yorumlamissin.. Çok teşekkür ederim dikkate alıcam . umarım :)
quny - 9.03.2012 15:27:27
|
|
|