Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754]  [3755]  [ 3756 ]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [3763] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ziynet Sali - Beş Çayı  - AKOR
Çok beğendim! :)


takvim27 - 9.03.2012 15:22:30

Demolar - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi (by_CEA)
cea eline sağlık hoş olmuş gerçekten, ama sanki gitarı başkası çalsaa ve sen öyle söylesen çok daha ii olabilirdii gibi geldi bana, amatör bir yorum benim söylediğim yanlış belki.
ama seni dinliyorum ve gırtlak tınını daha belirgin hissettirebilmeni isterdim her ne kadar parçanın akor geçişleri kısa olsada! Yorumumu yanlış anlama lütfen çok ii bir sese sahip olduğunu bilerek ve daha doygun dinleyebilmek için gırtlak tınıların gerekiyor.ben öyle bir yorum yaptım dahaa ii olabileceğin besbelli bana göre (genel anlamda)


Ramonral - 9.03.2012 15:20:23

Demolar - yani - quny
04 Mart 2012 Pazar tarihinde burakca yazmıştı:
bu şarkının tuhaf akorları var her yerde. daha makul akorları bilen var mı ya?
bu parçada pek kalıp olara bi akor tutmadım uydurdum biraz denilebilir..


quny - 9.03.2012 15:16:40

Demolar - yani - quny
bu parçada pek kalıp olara bi akor tutmadım uydurdum biraz denilebilir..


quny - 9.03.2012 15:16:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım  - AKOR
ritmi bırakında introsu nasıl oluyor


gez - 9.03.2012 15:11:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım  - AKOR
yaşar bile bunları kullanmış sen hangilerini kullanıyosun


gez - 9.03.2012 15:09:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi  - AKOR
cea eline sağlık hoş olmuş demosuda


Ramonral - 9.03.2012 15:00:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi  - AKOR
cea eline sağlık hoş olmuş demosuda


Ramonral - 9.03.2012 15:00:30

Demolar - yar olmadın- ogün sanlısoy
Çok güzel olmuş kardeşim sesinde yakışmış parçaya yüreğine sağlık başarılar...


MusicalParadoX - 9.03.2012 14:34:36

Demolar - Seni Versinler Ellere (Kayahan) - Çağdaş BOY
Çok iyi


Melis Könesu - 9.03.2012 14:16:16

Demolar - Vazgeçtim (Yıldız Tilbe, Haktan)
Ses güzel yorumlarda biraz daha uzatmadan söylersen rtim kaçmaz daaha iyi olur benim fikrim :)


Melis Könesu - 9.03.2012 14:13:39

09 Mart 2012 Cuma tarihinde quny yazmıştı:
Sesin guzel, yorumun guzel, alpejler akorlar rtimler sıkı bi egzersiz ve gitarinda akort istiyor ama tekrar soyluyorum guzel yorumlamissin..
Çok teşekkür ederim dikkate alıcam .


Melis Könesu - 9.03.2012 14:09:38

Sayfalar:  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754]  [3755]  [ 3756 ]  [3757]  [3758]  [3759]  [3760]  [3761]  [3762]  [3763] 

Anket
azamet soruyor:
Eskilerden Hangisi ??







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.