|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bir Öykü ver 2 - AKOR
Aga şunun bi ritmini söyleyin gözünüzü seveyim.
Steinlager - 9.03.2012 11:35:37
|
Haberler - Manga ve Yıldız Tilbe bir arada
alakaya maydanoz.
yuceego - 9.03.2012 10:39:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Seni Görmeseydim - AKOR
Sol majör akorunun olduğu yerler kulağıma tam oturmadı ve başka akor da yerleştiremedim oralara ama hiçbir emek kusursuz değildir.Ve bence son kısımda Do majör den sonra peş peşe Fa majör ve re minör gelirse daha iyi oluyor.Emeğine sağlık. :)
takvim27 - 9.03.2012 10:02:42
|
|
kapo kullan
ibanezPRO - 9.03.2012 03:25:39
|
Demolar - meleklerin sözü var-yalın
mükemmel!!!
ibanezPRO - 9.03.2012 03:18:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hareket Vakti - AKOR
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı: çok kötü olmuş şahsen hiç bi alaka bulamadım ya gitarının akoru bozuk ya da sen gitar çalmayı beceremiyorsun arkadaşım..
ozzycan - 9.03.2012 02:46:36
|
|
Sesin guzel, yorumun guzel, alpejler akorlar rtimler sıkı bi egzersiz ve gitarinda akort istiyor ama tekrar soyluyorum guzel yorumlamissin..
quny - 9.03.2012 01:56:05
|
Demolar - Bariscapt-----Yolcu yolunda gerek
barış abi ağzına sağlık.
quitar_ibrahim - 9.03.2012 01:29:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Güney - Sualsiz - AKOR
yayınlamıyorlar diye ümidimi kesmiştim açıkçası :) evet sese göre kapo çekebilirsin dostum. teşekkürler kolay gelsin :)
*YosemiTe* - 9.03.2012 00:11:20
|
Demolar - Sevda Olmasaydı :D
abi su melodiyi veren bi solo olsa arkaya daha keyifli olur dililitlit lit lit neyse ses ıyı dıyebılım keyıf aldım da artık o kaydı acıp karsısına gectıysen soylemekten korkmaman lazm cekınmeden sole bı de ılk 20 dakka ses acılmıyo genelde sonrasında biraz bağırdığında ses güzel gelir diye düşünüyorm çekinme ama kolay gelsn hadi
torbacısirin - 9.03.2012 00:03:54
|
Demolar - Sevda Olmasaydı :D
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde Emre.exe yazmıştı: ara sıra gitara kafa mı atıyorsun şarkıda :D güzel ve eğlenceli olmuş :D ya şarkıdan olsa gerek ya da senin söyleyişinden olsa gerek.ama ilk başlarda gitarla hem çalıp hem söylemek için daha kolay şarkılar seçebilirsin :) ellerine sağlık :) hahhaha güzel tespit hahaaha
torbacısirin - 9.03.2012 00:00:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Şimdi Hayat - AKOR
ya siz armoni nedir gam yapısı nedir nota dizisi nedir bilmiyor musunuz bir şarkıda hem Am hem A olmaz birileri artık işin gerçek boyutunu öğrensin bir kişi yanlış yapıyor bin kişi çok güzerl diye ayajta alkışlıyor
yaziturock - 8.03.2012 23:38:49
|
|
|