04 Mart 2012 Pazar tarihinde zaqzaq331 yazmıştı: aynn yha senin ses falan süper gitarda bi okadar iyi bence profesyonel bişeler düşün yani her kafede rahatlıkla iş bulursun :D
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Sen Gibi - AKOR
Ritimi ne arkadaslar ben 6 aydır calıyorum akoru oturtturdum ama ritim çıkartmada zorlanıyorum yardım edermisiniz