Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [3747]  [3748]  [ 3749 ]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754]  [3755]  [3756] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  ver 3 - TAB
Teşekkürler güzel olmuş. Fakat ;

G:-7-7-7-9-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2-0--|
A:-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0--|

A teli yerine D daha uygun gibi.

Paylaşım için teşekkürler.


toprakgultekin - 10.03.2012 16:37:19

Demolar - Rüzgar- 12
Çok güzel !!! :)


Gitaristsin - 10.03.2012 16:06:37

saol


gitaristrh - 10.03.2012 16:04:56

ahmet kayanın en sevdiğim şarkılarından biri çok güzel olmuş emeğine sağlık fakat ses biraz ince kaçmış yoksa harika çalmışşsın ve söylemişssin:))) bi de tablarını ve akorlarını verebilirmisin :)


gitaristrh - 10.03.2012 16:01:15

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
4000 küsür kişi Ibanez dediyse bir bildiğimiz vardır. Eğer listede Cort veya Takamine olsaydı eğer tabiki Cort veya Takamine derdik. Listede en iyisi Ibanez'dir.


gitaroman - 10.03.2012 16:01:02

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
4000 küsür kişi Ibanez dediyse bir bildiğimiz vardır. Eğer listede Cort veya Takamine olsaydı eğer tabiki Cort veya Takamine derdik. Listede en iyisi Ibanez'dir.


gitaroman - 10.03.2012 16:01:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
şarkının ritmi : AYY AYY AYAY 9/8LİK


'GiTaRisT' - 10.03.2012 15:54:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 2 - AKOR
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde ©@Ɠƪ@Ʀ yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde as_ yazmıştı:
07 Mart 2012 Çarşamba tarihinde ©@Ɠƪ@Ʀ yazmıştı:
bence de bi kulağına baktırsan iyi olacak
la bebe eleştirinin dozunu ayarla,
bakıcaz müsait zamanda
klavye erkeği misin lan sen ne bebe felan
derdin ne aslan parçası, hele bi dökül


as_ - 10.03.2012 15:44:37

zaten biliyorsun benim beğeneceğimi ama Cumhuriyetin bahsedilmesi çok güzel olmuş :)


kutay1 - 10.03.2012 15:24:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Başka  - AKOR
arkadaşım süper olmuş kulağına sağlık :) herhangi bi yanlış bulamadım :)


burak5228 - 10.03.2012 15:21:08

Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
demolarını dinledim. daha iyisini de yapabilirsin elbette
.


Melisbaşak - 10.03.2012 15:02:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter  - TAB
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde s.ergin84 yazmıştı:
03 Haziran 2011 Cuma tarihinde teksas_rodi yazmıştı:
süper olmuşda arkadaşlar 7p8 nasıl yapılıyo.
önce 7'ye vurup tele vur, sonra gitar susmadan hemen tele vurmadan 8e sertçe bas.
ben 7s8 yapıyorum 7 ye vurup parmağımı 8e kaydırıyorum öyle de güzel oluyor


skull6262 - 10.03.2012 14:59:14

Sayfalar:  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746]  [3747]  [3748]  [ 3749 ]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753]  [3754]  [3755]  [3756] 

Anket
ßyQuarantine soruyor:
Teoman?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.