11 Mart 2012 Pazar tarihinde radomania yazmıştı:kötü bence.ama sevenler elbette çıkacaktır.kolay gelsin.
onurgüleç - 11.03.2012 02:37:19
gitarciqız - 11.03.2012 02:34:28
ibanezPRO - 11.03.2012 02:32:50
gitarciqız - 11.03.2012 02:03:23
eR+co - 11.03.2012 01:50:39
radomania - 11.03.2012 01:27:30
11 Mart 2012 Pazar tarihinde radomania yazmıştı:dostum kaydı ne ile yapıyorsun bilmiyorum ama güzel kayıt yapamıyorsun..bir de gitarın ekolayzırına biraz daha özen göstersen keşke..
onurhanyıldızer - 11.03.2012 01:24:06
radomania - 11.03.2012 01:18:23
radomania - 11.03.2012 01:16:29
ibanezPRO - 11.03.2012 00:39:46
21 Haziran 2011 Salı tarihinde Orçun ÇETİN yazmıştı:doğru akorlar :) tebrik ederim
mezzaf - 11.03.2012 00:17:15
mezzaf - 11.03.2012 00:16:26