Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [ 3746 ]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753] 
Demolar - Gözlerim Boşluğa Dalıp Gider
11 Mart 2012 Pazar tarihinde radomania yazmıştı:
kötü bence.ama sevenler elbette çıkacaktır.
kolay gelsin.
Yorumun için teşekkürler.
Şuan sadece bir iskelet yapmak istedik oynamalar yapılıp daha güzel birşey ortaya çıkacak.


onurgüleç - 11.03.2012 02:37:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 5 - AKOR
iyi bence


gitarciqız - 11.03.2012 02:34:28

Demolar - Gözlerim Boşluğa Dalıp Gider
gitarın bas tellerini de kullansan daha hoş olrmş..başarılar


ibanezPRO - 11.03.2012 02:32:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
çok çok çok çok teşekkür ederim ellerine sağlık


gitarciqız - 11.03.2012 02:03:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 2 - TAB
arkadaşlar bu çıkardığım ilk soloydu baya bi çömlük varmış o zamanlar "3 yıl önce" farkettim :)


eR+co - 11.03.2012 01:50:39

Demolar - Fevzi Tonbul "Gayret Et Güzelim" (süper)
çok kötü be dostum


radomania - 11.03.2012 01:27:30

11 Mart 2012 Pazar tarihinde radomania yazmıştı:
dostum kaydı ne ile yapıyorsun bilmiyorum ama güzel kayıt yapamıyorsun..bir de gitarın ekolayzırına biraz daha özen göstersen keşke..
Gitar klasik . Ekolayzır ayarı yok yani hocam.


onurhanyıldızer - 11.03.2012 01:24:06

dostum kaydı ne ile yapıyorsun bilmiyorum ama güzel kayıt yapamıyorsun..bir de gitarın ekolayzırına biraz daha özen göstersen keşke..


radomania - 11.03.2012 01:18:23

Demolar - Gözlerim Boşluğa Dalıp Gider
kötü bence.ama sevenler elbette çıkacaktır.
kolay gelsin.


radomania - 11.03.2012 01:16:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Hoobastank - Reason Kolay  - AKOR
c ler c#m olmalı..başarılar teşekkürler..


ibanezPRO - 11.03.2012 00:39:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Haramiler - Fabrika Kızı  ver 2 - AKOR
21 Haziran 2011 Salı tarihinde Orçun ÇETİN yazmıştı:
doğru akorlar :) tebrik ederim
teşekkürler


mezzaf - 11.03.2012 00:17:15

:D


mezzaf - 11.03.2012 00:16:26

Sayfalar:  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [ 3746 ]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [3752]  [3753] 




AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.