|
|
Demolar - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi (by_CEA)
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ramonral yazmıştı: cea eline sağlık hoş olmuş gerçekten, ama sanki gitarı başkası çalsaa ve sen öyle söylesen çok daha ii olabilirdii gibi geldi bana, amatör bir yorum benim söylediğim yanlış belki. ama seni dinliyorum ve gırtlak tınını daha belirgin hissettirebilmeni isterdim her ne kadar parçanın akor geçişleri kısa olsada! Yorumumu yanlış anlama lütfen çok ii bir sese sahip olduğunu bilerek ve daha doygun dinleyebilmek için gırtlak tınıların gerekiyor.ben öyle bir yorum yaptım dahaa ii olabileceğin besbelli bana göre (genel anlamda) teşekkür ederim yorumun için. dediğine şu yönde katılıyorum hem gitar çalıp hem de beraberinde söylemek durumunda uyumsuzluk olabiliyo o da şarkıyı daha iyi söylememe engel olabiliyo. ama gel gör ki evde başka gitar çalan yok napalım böyle idare edecez :)
by_CEA - 10.03.2012 11:04:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi - AKOR
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ramonral yazmıştı: cea eline sağlık hoş olmuş demosuda
teşekkür ederim
by_CEA - 10.03.2012 10:49:53
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde rockbysezerx yazmıştı: ağzına sağlık hocam Sagol kardesim..
quny - 10.03.2012 10:47:56
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde gitarist67e yazmıştı: Bravoo.. Sagol dostum..
quny - 10.03.2012 10:46:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan ver 2 - AKOR
arkadaslar klibi izlediyseniz orda da bu akorlar var.
ChuCkSkuLL* - 10.03.2012 10:41:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni - AKOR
02 Eylül 2011 Cuma tarihinde escadirlle yazmıştı: Am Ölünce sevemezsem seni G Am Ölünce sevemezsem seni
bu şekilde deneyin biraz daha güzel oluyor ama ritim ne? arpej çalamıyorumda daha :)
j_o_e - 10.03.2012 03:59:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Bana Öyle Bakma ver 2 - AKOR
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde mosseyes yazmıştı: AM-BM geçişleri C-D olsa daha iyi olmaz mı sizce ? kesinlikle olmaz akorların teomanın bizzat bastığı akorlar ayrıca bareli. C-D basmak istersen de transpoze etmelisin
rockturk84 - 10.03.2012 02:26:32
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
ağzına sağlık hocam
rockbysezerx - 10.03.2012 01:48:44
|
|
kötü olmus bee
Rephlex - 10.03.2012 01:38:49
|
Demolar - rephlex-Halil Sezai - Paramparça
ah dostum..nasıl farketmezsin tonun yanlışlığını..?
radomania - 10.03.2012 01:20:03
|
Demolar - Halil Sazei - "Paramparça"
bence şarkıyı çok çekmişsin.tamam şarkıyı yavaş söylersin kendi tarzındır ama ölçüleri kaçırdığın zaman işin rengi değişiyor bence.demolarının devamını dilerim.
radomania - 10.03.2012 01:08:15
|
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
:) Boş bardak daha iyiydi bence hem vokali hemde gitarı :)
gitarist67e - 10.03.2012 00:58:15
|
|
|