Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz - AKOR
bu şarkyı normal akorlardan çalmayın, power chords'dan çalın, yani en üstteki 3 tel'i kullanın ve her akoru bareli olarak kullanın :) yoksa uymaz zaten :D
05 Eylül 2009 Cumartesi tarihinde R4K yazmıştı: ya iyi güzl olmşda || A----5-3-5---3---3------------------| dan sonraki aaaa nın tabları nasl olcak onu da yazarsan || E-------------6-----6-5-6-5-3-5-3---|
aaaa dan sonraki kısım
Gm F Çile bülbülüm Allah Çile bülbülüm çile hayde..