Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3745]  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [ 3752 ]  [3753]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759] 
çok mu olmuş acaba ?


bahti - 10.03.2012 00:56:25

Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
Bravoo..


gitarist67e - 10.03.2012 00:48:42

Kardeşim efekt olmamış ya. Başarılarının devamını diliyorum.


gitarist67e - 10.03.2012 00:42:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük  - AKOR
olmamıs.


ustafener - 9.03.2012 22:58:33

09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde orangeroom yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba?
Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''??
Hakikaten olmelisin baska caren yok git.
hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :)
Oggg??coook kooomiiikk.
geçti mi kırgınlığın :)


orangeroom - 9.03.2012 22:37:00

09 Mart 2012 Cuma tarihinde orangeroom yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba?
Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''??
Hakikaten olmelisin baska caren yok git.
hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :)
Oggg??coook kooomiiikk.


Ufuk/\/\ufuk - 9.03.2012 22:34:30

09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba?
Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''??
Hakikaten olmelisin baska caren yok git.
hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :)


orangeroom - 9.03.2012 22:25:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman  ver 4 - AKOR
kulağımı tırmaladı


UlaşGörcelioğlu - 9.03.2012 22:14:13

Demolar - Kahpe diller
nakarat çok başarılı


quny - 9.03.2012 22:02:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
arpejden ritme geçişte ritm nasıl


taylan96 - 9.03.2012 21:58:53

Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
09 Mart 2012 Cuma tarihinde burakca yazmıştı:
gitar süper ama vokal için aynı şeyi söyleyemeyeceğim
katılıyorum :))


quny - 9.03.2012 21:24:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Vakit Varken  ver 2 - AKOR
Kulağına sağlık. Candan Erç'i çok severim. Sağolasın...


parapono_87 - 9.03.2012 20:59:45

Sayfalar:  [3745]  [3746]  [3747]  [3748]  [3749]  [3750]  [3751]  [ 3752 ]  [3753]  [3754]  [3755]  [3756]  [3757]  [3758]  [3759] 

Anket
Durmussss soruyor:
Oğuzhan Koç'un Albümü Nasıl?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.