|
|
|
çok mu olmuş acaba ?
bahti - 10.03.2012 00:56:25
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
Bravoo..
gitarist67e - 10.03.2012 00:48:42
|
|
Kardeşim efekt olmamış ya. Başarılarının devamını diliyorum.
gitarist67e - 10.03.2012 00:42:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük - AKOR
olmamıs.
ustafener - 9.03.2012 22:58:33
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde orangeroom yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba? Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''?? Hakikaten olmelisin baska caren yok git. hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :) Oggg??coook kooomiiikk. geçti mi kırgınlığın :)
orangeroom - 9.03.2012 22:37:00
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde orangeroom yazmıştı:
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba? Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''?? Hakikaten olmelisin baska caren yok git. hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :) Oggg??coook kooomiiikk.
Ufuk/\/\ufuk - 9.03.2012 22:34:30
|
09 Mart 2012 Cuma tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Iyiye iyi diyorumda kotuye kotu deyince neden aliniyoriz acaba? Abi bikere nickin ofsayt orange falan fisman insan boyle bi marilyn manson nebileyim lady gaga calicaksin saniyor amanin bilmem bana muzik disinda bisey yazmayin ben feministim ulea keserim cukunuzu kasilmisliginin disa vurumuna bak ''Turku''?? Hakikaten olmelisin baska caren yok git. hasta mısın sen yaa :) asıl sen git :)
orangeroom - 9.03.2012 22:25:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman ver 4 - AKOR
kulağımı tırmaladı
UlaşGörcelioğlu - 9.03.2012 22:14:13
|
Demolar - Kahpe diller
nakarat çok başarılı
quny - 9.03.2012 22:02:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - AKOR
arpejden ritme geçişte ritm nasıl
taylan96 - 9.03.2012 21:58:53
|
Demolar - Işıklı Yol - Fettah Can, İzel (Gunay)
09 Mart 2012 Cuma tarihinde burakca yazmıştı: gitar süper ama vokal için aynı şeyi söyleyemeyeceğim katılıyorum :))
quny - 9.03.2012 21:24:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Vakit Varken ver 2 - AKOR
Kulağına sağlık. Candan Erç'i çok severim. Sağolasın...
parapono_87 - 9.03.2012 20:59:45
|
|
|