Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [ 3739 ]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Bir Kaç Beden Önce  - BASS TAB
sağolun


MeTaLksk - 12.03.2012 18:40:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde drizzly yazmıştı:
E-7-----------7^0---------| burdaki " ^ " işareti ne işe yarıyor arkadaşlar bilen varsa söyleyebilirmi
7. perdeye vur ve elini çek ordan dio =)


deathlier - 12.03.2012 18:35:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Teslim Ol  - AKOR
ritmi: A AYY AY


leading lights - 12.03.2012 18:24:07

Demolar - Knocking On Heaven's Door
12 Mart 2012 Pazartesi tarihinde sword 23 yazmıştı:
çook iyi
teşekkürler.


warningwanted - 12.03.2012 18:13:11

Anketler - J-rock müziğinden haberin var mı?
Tanımak istemem j mi bize ters biz düz am bm falan :D


Justhalil - 12.03.2012 18:12:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Fenerbahçe - Haklıyız Kazanacağız  - AKOR
arkadaşlar bu şarkının ritmi ne acaba


acemigitarist2 - 12.03.2012 18:02:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Son Nefesim (Akustik)  - AKOR
kapo 2 de çok iyi oluyor, deneyin :)


mommonster - 12.03.2012 17:52:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ayıyadayı yazmıştı:

gm# cm#
derdi nedir bu sonbaharın,
f# gm#
neden soldurur gülleri?
gm# cm# f#
nerden bulur bu insanlar, ben mutsuzken
gm#
gülünecek şeyleri?



gm# cm#
tuhaflık bende biliyorum
f#
bir neden arıyorum
b gm#
unutmak için herşeyi...
(sus)
unutmak için kendimi


gm#... (geçiş)


gm# cm#
iki kelime yetiyor seni seven kalbime
f# gm#
sonra roman yazsan ne faydaaa
gm# cm#
iki adımda geçiyorsun yalnızlık denen tarafa
f# gm#
sonra dağlar aşsan ne faydaaa...
ya adam kapolu halini yazmış işte sen niye uğraştın boşuna :))


serciiocrazyy07 - 12.03.2012 17:43:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
arkadaşlar tam ritim şöyle a yy a yy ayay


serciiocrazyy07 - 12.03.2012 17:42:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Tam35Goztepe yazmıştı:
Bur-sa Bo-lu Bur-sa Ge-li-bo-lu
a y a y a y a y a y
:D gelibolu falan iyimiş heaa.!!


qereksiz - 12.03.2012 17:36:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor  ver 2 - AKOR
tebrikler güzel olmuş emeğine sağlık ....


serciiocrazyy07 - 12.03.2012 17:27:39

Demolar - Üşürken-Halil Sezai
Eyvallah kardeş...Akorları http://www.akormerkezi.com/halil-sezai-paracikoglu-usurken-ver-3-akor_sarki-hpjdln.html linkine tıklarsan bulursun birebir çıkarmış arkadaş......Arpejide gitarda o kadar iyi değilim ama şöle anlatiym:Kalın mi'den inceye doğru 654321 dersek tellere...G akorunda 6321 D akorunda 4321 C akorundayken 5321 şeklinde çalacaksın biraz karışık oldu ama anlatabildim mi bilmiyorum..


Xaviniesta - 12.03.2012 17:24:43

Sayfalar:  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [ 3739 ]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743]  [3744]  [3745]  [3746] 

Anket
BloodyBaron soruyor:
Sizce Stagg BF400-BK Bas Gitar Nasıl ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.