01 Mart 2012 Perşembe tarihinde drizzly yazmıştı: E-7-----------7^0---------| burdaki " ^ " işareti ne işe yarıyor arkadaşlar bilen varsa söyleyebilirmi
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ayıyadayı yazmıştı:
gm# cm# derdi nedir bu sonbaharın, f# gm# neden soldurur gülleri? gm# cm# f# nerden bulur bu insanlar, ben mutsuzken gm# gülünecek şeyleri?
gm# cm# tuhaflık bende biliyorum f# bir neden arıyorum b gm# unutmak için herşeyi... (sus) unutmak için kendimi
gm#... (geçiş)
gm# cm# iki kelime yetiyor seni seven kalbime f# gm# sonra roman yazsan ne faydaaa gm# cm# iki adımda geçiyorsun yalnızlık denen tarafa f# gm# sonra dağlar aşsan ne faydaaa...
ya adam kapolu halini yazmış işte sen niye uğraştın boşuna :))
Demolar - Üşürken-Halil Sezai
Eyvallah kardeş...Akorları http://www.akormerkezi.com/halil-sezai-paracikoglu-usurken-ver-3-akor_sarki-hpjdln.html linkine tıklarsan bulursun birebir çıkarmış arkadaş......Arpejide gitarda o kadar iyi değilim ama şöle anlatiym:Kalın mi'den inceye doğru 654321 dersek tellere...G akorunda 6321 D akorunda 4321 C akorundayken 5321 şeklinde çalacaksın biraz karışık oldu ama anlatabildim mi bilmiyorum..